Gallant Unicorn

Intervju med Amira Hawklord

Amira Hawklord
 
(För att svara på samma frågor: Klicka på kategorin ''Intervjuer''. Bläddra längst ned, kopiera frågorna och svara på dem i en kommentar som du skickar till mig i valfritt inlägg!) 
 
Hur länge har du spelat?
Sen december 2014 har jag för mig 
 
Är du StarRider?
Japp 

Är du medlem i en klubb och i så fall vilken?
Glamorous Jokers på Air Star 

Skulle du valt en annan starthäst om du fick möjligheten?
Nope,gillar den som den är 

Hur ofta och hur länge spelar du?
Just nu spelar jag inget alls på veckorna(privata anledningar), men på helger spelar jag så mycket jag kan 

Spelar du några andra spel?
Minecraft, Tomb Raider, Final Fantasy 

Vad är det viktigaste för dig i spelet?
Vänner och gemenskapen 

Har du någon favorithäst? Vad heter den, och vilken ras är den?
Mitt engelska fullblod, kommer dock inte ihåg namnet hehe :) 

Har du någon bästa vän i spelet?
Inte bästa vän, men har några 

Har du ljudet från spelet på när du spelar eller lyssnar du på musik?
Lyssnar mest på musik 

Vad för sorts dator spelar du på?
Stationär vet inte vad det är för dator 

Läser du bloggar om spelet, i så fall vill du rekommendera någon?
Haley Rainstorm och Esmeralda Silverforce 

Önskeras i spelet?
Appaloosa 

Ditt bästa minne i från spelet?
När en vän sjönk ner i marken i Jarlaheim och jag tolkade det som att hon hade blivit uppäten, man såg alltså bara huvudet 

Hur är du som person i spelet? Klubbens clown, den seriösa, hästsamlare osv?
Vet nt riktigt kanske en clown ibland eller hästsamlare 

Hur kommer det sig att du började spela?
Kommer faktiskt inte ihåg 

Vart har du ditt hemstall?
Vingården 
 
Önskefunktion i spelet?
Bättre grafik på ryttaren och fler nyanser på kläder som redan finns så att man kan matcha kläder lättare

Kommentarer
Postat av: Amedea

Appaloosahästar finns redan spelet

2016-06-03 @ 14:18:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: