Gallant Unicorn

Intervju med Astrid Spiderbrooke

Astrid Spiderbrooke
 
(För att svara på samma frågor: Klicka på kategorin ''Intervjuer''. Bläddra längst ned, kopiera frågorna och svara på dem i en kommentar som du skickar till mig i valfritt inlägg!) 
 
 
Hur länge har du spelat? 
Sen starten på 2014. 

Är du starrider? 
Yeop. 

Är du medlem i en klubb och i så fall vilken? 
Byter klubbar ofta men för tillfället är jag med i Field Castles! 

Skulle du valt en annan starthäst om du fick möjligheten? 
Japp, skulle vilja ha en brun. 

Hur ofta och hur länge spelar du? 
Varje dag mellan 2-8 timmar. 

Spelar du några andra spel? 
Jupp, Howrse, Minecraft, Sims 4 och My horse and me. 

Vad är det viktigaste för dig i spelet? 
Alla kompisar man har! 

Har du någon favorithäst? Vad heter den, och vilken ras är den? 
För tillfälligt mitt fuziga engelska fullblod, den heter Fireflame. 

Har du någon bästa vän i spelet? 
Jarå flera stycken, men dom bästa är nog Lova Westdotter och Penelope Hawkdawn. 

Har du ljudet från spelet på när du spelar eller lyssnar du på musik? 
Musik ofc, var länge sedan jag hörde SSO ljudet haha. 

Vad för sorts dator spelar du på? 
En HP. 

Läser du bloggar om spelet, i så fall vill du rekommendera någon? 
Läser inte super många, men rekommenderar Monokerus.se 

Önskeras i spelet? 
Ugh, flera. Men skulle vilja ha connemaror! 

Ditt bästa minne i från spelet? 
Eh många, men det bästa är var det när jag började med SSO. 

Hur är du som person i spelet? Klubbens clown, den seriösa, hästsamlare osv? 
Star coins slösaren, köper ofta onödiga saker för Star coins haha. 

Hur kommer det sig att du började spela? 
Googlade runt på hästspel så kom SSO fram. 

Vart har du ditt hemstall? 
Vingården. 

Önskefunktion i spelet? 
Hästen kunde röra sig när man har släppt den, och kunna köra häst och vagn. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: