Gallant Unicorn

Intervju med Ebba Flowerland

Ebba Flowerland
 
(För att svara på samma frågor: Klicka på kategorin ''Intervjuer''. Bläddra längst ned, kopiera frågorna och svara på dem i en kommentar som du skickar till mig i valfritt inlägg!) 
 
Hur länge har du spelat?
Sen slutat av 2011. 

Är du Starrider?
Japp, lifetime. 

Är du medlem i en klubb och i så fall vilken?
Just nu är jag inte med i nån då min gamla klubb "la ner". 

Skulle du valt en annan starthäst om du fick möjligheten?
Nej, jag älskar min starthäst. 

Hur ofta och hur länge spelar du?
Dom dagar jag spelar kan jag sitta i timmar men vissa dagar hinner jag inte. 

Spelar du några andra spel?
Har sims, minecraft och ssl men spelar dom knappt längre. 

Vad är det viktigaste för dig i spelet?
Mina vänner! 

Har du någon favorithäst? Vad heter den, och vilken ras är den?
Min starthäst Wildrider, min fjording Golddream och min arab Frostwinner. 

Har du någon bästa vän i spelet?
Har många! 

Har du ljudet från spelet på när du spelar eller lyssnar du på musik?
Har oftast ljudet från spelet. 

Vad för sorts dator spelar du på?
Har ganska många datorer oftast på en typ vanlig stationär, har ingen aning om vad den heter?? 
 
Läser du bloggar om spelet, i så fall vill du rekommendera någon?
Läser din blogg. 

Önskeras i spelet?
Shettis !! 

Ditt bästa minne i från spelet?
När jag gick med i Field Vanpires! Världens absolut bästa klubb. 

Hur är du som person i spelet? Klubbens clown, den seriösa, hästsamlare osv?
Jag vann "årets knäppaste" på en nyårsgala 2014 så antar att jag är knäpp. 

Hur kommer det sig att du började spela?
Jag och mina kompisar sökte på "hästspel" på Google och hittade sso och sen blev vi fast. 

Vart har du ditt hemstall?
Jorvikstallet, älskar verkligen skördebygden! 

Önskefunktion i spelet?
Typ att kunna sitta ner i traven.

Kommentarer
Postat av: Bert

Apaaan

2016-06-03 @ 16:37:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: