Gallant Unicorn

Intervju med Greta Shadowforse

Greta Shadowforse
 
(För att svara på samma frågor: Klicka på kategorin ''Intervjuer''. Bläddra längst ned, kopiera frågorna och svara på dem i en kommentar som du skickar till mig i valfritt inlägg!) 
 
 
Hur länge har du spelat? 
Jag har spelat sso i 2 år 

Är du starRider? 
Japp lifetime 

Är du medlem i en klubb i så fall vilken? 
Japp jag är medlem i Elite Whisperers 

Skulle du valt en annan starthäst om du fick? 
Ja jag tycker inte om färgen på min jag vill ha den färgen du har! 

Spelar du några andra spel? 
Nej det gör jag inte. 

Vad är det viktigaste för dig i spelet? 
Klubben och kompisarna 

Har du någon favorithäst?vad heter den,och vilken ras är den? 
Den heter Dusteye aka Dimbra och är en islandshäst 

Har du någon bästa vän i spelet? 
Jag kan inte välja en men Rachel Monsterlake,Mary Monsterheart,Fanni Kittenyard och alla andra i klubben 

Har du ljudet från spelet när du spelar eller lyssnar du på musik? 
Jag brukar ha ljudet från spelet. 

Vad för sorts dator spelar du på? 
Jag vet inte vad den heter. 

Läser du bloggar om spelet,i så fall vill du rekomendera någon? 
Jag läser din och klubbens blogg! 

Önskeras i spelet? 
Jag gillar själv islandshästarna men de finns ju redan.
 
Ditt bästa minne från spelet? 
När jag blev med i Elite Whisperers 

Hur är du som i person i spelet?klubbens clown,den seriösa,hästsamlare osv? 
Jag är nog klubbens clown 

Hur kommer dig sig att du började spela? 
För att min kompis rekomenderade sso. 

Vart har du ditt hemstall? 
Jag bor just nu i vingården 

Önskefunktion i spelet? 
Större stall,hagar,longering,renovera gallopbanan så man kan köra galloptävlingar nu när det finns nya fullblod.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: