Gallant Unicorn

Intervju med Nova Ponyforce

Nova Ponyforce
 
(För att svara på samma frågor: Klicka på kategorin ''Intervjuer''. Bläddra längst ned, kopiera frågorna och svara på dem i en kommentar som du skickar till mig i valfritt inlägg!) 
 
Hur länge har du spelat? 
Sen 2013 :) 

Är du StarRider? 
Svar: Japp, jag är LifeTime. 

Är du medlem i en klubb och i så fall vilken? 
Ja, Underbara Helpful Stars. 

Skulle du valt en annan starthäst om du fick möjligheten? 
Nej, har alldeles för många härliga minnen av den jag har nu. 

Hur ofta och hur länge spelar du? 
Jag är inne varje dag men matar ibland bara hästen och loggar ut sen. Annars spelar jag tills jag inte får xD 

Spelar du några andra spel? 
Jo men det gör, jag här kommer några ex. 
The Sims 3/4, Minecraft osv. 


Vad är det viktigaste för dig i spelet? 
Hmm, det är nog ändå klubben som betyder mest för mig. 

Har du någon favorithäst? Vad heter den, och vilken ras är den? 
Svar: Ja, jag har någon favorit häst, eller ja. Jag har 3. LoveMagic - min starthäst (Bara för att det är min starthäst liksom), MidnightFire AKA Brave - Frieser (den kolsvarta/blåa) och SkyPrince - Morgan häst (den vita). 

Har du någon bästa vän i spelet? 
En hel del!:D T.ex: Ines Snowstar, Alicia Pinknight, Alicia Dragondotter, Caroline Nightcake osv. 

Har du ljudet från spelet på när du spelar eller lyssnar du på musik? 
Det är väldigt olika. Men oftast lyssnar jag på musik och sen ksk jag byter och har spelets ljud. 
Vad för sorts dator spelar du på? 
En DELL. 

Läser du bloggar om spelet, i så fall vill du rekommendera någon? 
Svar: Mjarå, den där Jannie är bra hon och så Sture förstås;3 

Önskeras i spelet? 
Irländsk Sporthäst. 

Ditt bästa minne i från spelet? 
Svar: När Currt var inne på Mich och härjade för att bjuda in mig i HS :3 Ärligt talat så har jag inget speciellt minne men ja Currt får det stå om nu. 

Hur är du som person i spelet? Klubbens clown, den seriösa, hästsamlare osv? 
Alltså jag är väl typ klubbens seriösa. Men när det bara är vi medlemmar så kan jag lätt bli klubbens flummigaste. 

Hur kommer det sig att du började spela? 
Heheh, min pappa hade sett en hästannons på Facebook typ så då visade han mig det och jag skapade min gubbe. 

Vart har du ditt hemstall? 
Jag har mitt hemstall på Vingården. 

Önskefunktion i spelet? 
Kunna rida dressyr program där man liksom gör de riktiga sakerna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: