Gallant Unicorn

Jag smälter bort!

Alltså det är såååå varmt! Helt olidligt varmt... Jag släpade med mig Simone Winterknight till Jönköping (8 mil enkel resa) för att köpa en ac. De vanliga fläktarna vi har hemma räcker inte till längre och jag tycker synd om mina djur som bara ligger som utslagna paddor haha! Just nu så står termometern i datorrummet på stadiga 17 grader, så mycket mer behagligt än 30! Nu kanske jag till och med kan spela under dagtid?
 
Hur som helst, nu när det inte är lika varmt inomhus så passade jag på att leka lite med Nemo och Sture, vi har planerat Sneaky Dragons sommaravslutning. Nästa vecka tar vi sommarlov, lite sorgligt tycker jag! 
Men kommer logga in och tvinga drakarna att hitta på saker med mig ändå!
 
Kommer ni spela som vanligt under sommaren eller tar ni en paus?

Kommentarer
Postat av: Nadia

Jag skulle nog säga att jag kommer att spela mer xD

2016-06-03 @ 18:03:36
Postat av: signe swordstar

Klubben tar sommarlov men jag spelar nog mer! 😘

2016-06-03 @ 19:52:39
Postat av: Elly

Meer! Kommer spela meer!

2016-06-03 @ 20:12:19
Postat av: Amedea

När får vi veta vem som är din nya häst?? ö.ö

2016-06-04 @ 09:08:03
Postat av: Anonym

JJag kommer att h spela men inte lika mycket

2016-06-04 @ 09:09:57
Postat av: Ebba Youngland

Kan du inte visa mer outfits? :) Typ ridoutfits med ridbyxor,stövlar hjälm och ja, du fattar :D

Svar: Det kan jag absolut göra :)
ssohaley.blogg.se

2016-06-04 @ 11:35:16
Postat av: Vivien Fasthill

Jag kommer att spela lika mycket under dagtid, spela i dagensläge till max (minst 8 h). Men jag kommer att börja spela natttid och då tillkommer det ca 3-7 h till. Så jag kommer totalt att spela mer. Älskar spelet och har alltid något att göra även om jag inte har uppdrag!

2016-06-04 @ 14:48:49
Postat av: Diana

Sommaren för mig brukar gå i perioder. Ibland spelar jag mycket mer än vanligt och ibland spelar jag i princip ingenting. Så på sommarn ändras mitt spelande mkt. Men kan nog med största sannolikhet säga att det beror på vädret.
Bra väder - Lite spelande
Dåligt väder - Lite mer spelande
x)

2016-06-04 @ 16:54:51
Postat av: Lydia Northfall

Jag kommer definitivt spela mer nu på sommaren :D

2016-06-04 @ 18:46:00 - http://lydianorthfall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: