Gallant Unicorn

Lugnet före stormen?

Eftersom det är midsommar i helgen som kommer nu så antar jag (och hoppas) att morgondagens uppdatering har med just midsommar att göra! Jag vet att många tycker att just de uppdragen blir lite uttjatade när man spelat att tag och gjort samma uppdrag år efter år. Men jag gillar dem fortfarande, och jag hoppas på att uppdragen blir något liknande tidigare år då vi fått bygga en midsommarstång, en brasa (känns dock som att det vore mer passande på valborg?) och leta efter guldskatter! Förra året fick vi ju så mycket fina kläder!
 
Titta bara på den här tröjan?
 
 
Just nu så känns det som att det är väldigt lugnt inne i spelet, lite som att alla tagit lite ledigt över sommaren och bara chillar runt när de väl är inne och spelar? Lite uppdrag och saker att göra är nog det som behövs för att vi ska få upp energin i spelet igen tror jag! Jag ser i alla fall fram mot morgondagens uppdatering för nu vill jag ha något att göra i spelet... Jag tror att det kommer bli lite av en chock om det kommer uppdrag i morgon för just nu är det ju så lugnt inne i spelet och när det väl kommer komma uppdrag så lär ju alla bli som galna och rusa runt överallt! (Eller så är det bara jag som beter mig så ehe...)
 
Jag fotade Rainbowchild i vattnet innan, en sak jag faktiskt har velat ha ett tag är lite mer splasheffekter i vattnet!

Kommentarer
Postat av: Zoe Pineson

Vet att du har skrivit om det i något inlägg men har helt glömt. Hur får du din mus till en unicorn på bloggen? :D

Svar: Jag skrev ett inlägg om det precis :D
ssohaley.blogg.se

Postat av: signe swordstar

Jag är som dig, jag kommer kuta runt och hämta och göra ALLT som går så att eh... 😉😉

2016-06-21 @ 21:57:04
Postat av: Asse

Hette nt din sån häst Star Child?

Svar: Haha jo det gör den ju, jag som var trött i huvudet tror jag haha
ssohaley.blogg.se

2016-06-22 @ 13:09:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: