Gallant Unicorn

Min dator är bråkig!

Släppte målarpenseln för en stund och satte mig och spelade in ett levlingshäng. Men min dator vill inte riktigt som jag vill, den tycker att det är rimligt att det ska ta två timmar att rendera en video. Så nu är vi osams!
Men det var inte det jag skulle skriva om, jag tänkte faktiskt be er om tips!
Vad vill just du läsa om? Något särskilt du vill att jag ska ta upp? 
Jag har några inlägg till resebyrån klara, men utöver det så står det lite stilla i mitt huvud just nu haha!

Kommentarer
Postat av: Linn Cathome

kanske något med hur det var förr XD vet att många någ sakt det men iaf, dina gisningar och teorier giller jag, som t.ex. det om pelarna och proffesorna i Epona. jag tycker om lite halv långa inlägg <3 aj lav jo (i love you)

2016-06-17 @ 20:33:21
Postat av: Nadia

Outfits ❤️ och typ random saker som du gör 😂

2016-06-17 @ 20:35:13
Postat av: Rachel

Älskar när du gör outfits som är mer irl. Outfits efter årstider hade också varit coolt. ❤️👗👡

2016-06-17 @ 20:53:24
Postat av: greta shadowforse

Fler interljuver.
Har skickat svar på en sån blankett eller vad det heter..skulle gärna vilja se fler interljuver och skulle vara superkul om min kom upp!😀
Tycker om dina teorier de är roligt att läsa! du är super duktig på att göra vidios kollar!älskar onyx serien!👍

2016-06-17 @ 21:38:38
Postat av: greta shadowforse

Sätter du upp alla interljuver du får på bloggen?skulle vara kul att se min egen har skickat den till dig!
Gillar dina teorier det är kul att lästa.älskar din serie onyx det är den bästa sso serien som finns!👍😀

Svar: Jag lägger upp alla seriösa intervjuer men jag tidsinställer dem så de kommer med några dagars mellanrum så att inte bloggen fylls enbart med intervjuer :)
ssohaley.blogg.se

2016-06-17 @ 21:40:43
Postat av: Christelle

Jag älskar dina outfits inlägg! :D Gärna mera sånt ifall du vill. ^^

2016-06-17 @ 22:18:27
Postat av: Ashley Foghill

Tycker det är kul att veta vad du gör i spelet. Gillar verkligen dina teorier om nya uppdateringar och sånt också :)) Tycker allt du gör är bra så vet inte riktigt xD

2016-06-17 @ 22:35:42 - http://ashleyfoghill.weebly.com
Postat av: Sally monsterlake

Kan du typ göra dina top 10 favorit hästar? Eller saker som du någon gång vill köpa? t.ex. Kläder
(I sso då)

2016-06-18 @ 12:07:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: