Gallant Unicorn

Nu är det bara en Urhäst kvar!

Jag köpte ju alla tre Urhästarna när de kom, och nu har jag levlat upp två av dem till level 15!
Bara min lilla lila häst kvar! Jag tog ett sista tag och levlade klart Redmagic i går, eller var det i förrgår?
Dagarna liksom flyter ihop haha!
 
Jag har knappt varit i Dinodalen på senaste tiden (tycker det är synd att hela Dinodalen är så öde, det behövs nya uppdrag där!) men jag drog med min min stackars frusna häst dit enbart för att fota honom haha!
 
När jag kollade igenom bilderna så ville min hjärna inte koppla att det var samma häst med två olika färger haha! Tycker att det är riktigt coolt att de skiftar färg! Jag hoppas på fler färger senare!
 
 
Och så blev även Redmagic level 15 så han fick faktiskt åka på semester! Titta vad han njuter, slutna ögon och allt!
 
Jag är så kluven när det gäller hästön, jag gillar att man kan ha hur många hästar man vill för jag personligen hade blivit så uttråkad av att bara kunna ha ett visst antal hästar. Jag gillar att variera mellan hästarna. Men, jag tycker ändå att det är lite tråkigt att man måste skicka iväg hästarna man inte får plats med i stallet så att man inte kan se dem. Min dröm hade varit en stooooor hage som man kan ha alla hästarna i, tänk om man kunde öppna en dörr i stallet och komma ut i en stor hage där alla ens hästar gick och myste när de inte var i stallet? Hur mysigt?
 
Nu väntar jag på att det ska bli kväll/natt i spelet så att jag kan spela in den allra sista scenen till nästa avsnitt av Onyx! Jag sparkade (okej kanske inte riktigt då...) upp stackars Haley Underfall ur sängen i morse för att hon skulle spela in med mig så nu är allt klart förutom den där allra sista scenen. Så, nu kommer jag sitta och redigera avsnittet hela natten och försöka få upp det till i morgon på förmiddagen!
 
Det beror dock på hur snällt mitt nät vill vara ehe...
 

Kommentarer
Postat av: signe swordstar

Kul att det kommer ett avsnitt snart typ, hoppas ditt nät ville samarbeta

2016-06-28 @ 23:01:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: