Gallant Unicorn

Nu blev det sent igen...

Usch vad trött jag är på att renovera just nu!
Jag håller på att renovera övervåningen på vårt hus, min svåger hjälper till att måla för min kassa kropp fixar inte att stå och måla i tak och så vidare... Men jag har hållt på att måla fönster och dörrar. Det känns som att det aldrig kommer bli klart men förhoppningsvis blir det bra när det väl är klart (om tusen år!?).
Det är därför jag knappt spelat och inte haft nått kul att berätta på några dagar, huset måste ju gå före SSO även om jag skulle vara rätt nöjd med att bara sitta och spela haha! Jag har i alla fall varit inne och levlat en av mina Urhästar lite, den är snart level 15 så då är det ''bara'' två hästar kvar att levla... Oj oj...
 
Jag vet inte riktigt vad min häst hade för sig när jag skulle fota honom framför den ''nya'' kvarnen i Valedale...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: