Gallant Unicorn

Rensning och fix bland länkarna

Nu har jag fixat lite med mina länkar här på bloggen, jag har lagt till några länkar och tagit bort några andra. Jag får dagligen frågan: ''Kan du lägga till min blogg bland dina länkar?''. Saken är att jag vill faktiskt inte länka till en blogg med tre inlägg var av två är inlägg där det står att den som har bloggen inte hinner uppdatera. En sådan blogg är inte rolig att läsa (enligt mig) så därför vill jag inte länka en sån blogg på min blogg. Det är inte för att jag bara vill länka stora bloggar (med stora menar jag bloggar med många läsare) utan jag länkar jättegärna en blogg som jag tycker är bra oavsett om det är 2 eller 2000 som läser den bloggen per dag. Jag har låtit Alice's och Alicia's bloggar vara kvar då jag tycker att de har skrivit många bra och intressanta inlägg innan de slutade uppdatera sina bloggar, så jag har kvar dem där så andra kan få möjligheten att hitta dem om de av någon anledning missat dem:)
 
Så, vilka bloggar vill jag länka till?
Jo, det här är det jag fastnar för med en blogg:
 
* Aktiva bloggar, dock inte bloggar med utfyllnadsinlägg. ''Har inget att skriva, det här åt jag till frukost''.
 
* Bloggar med välskrivna inlägg, jag älskar att läsa om andras tankar och teorier. Ju nördigare ju bättre!
 
* Bloggare som tycker att det är roligt att blogga. Tro mig det märks när någon är less på sin blogg!
 
Okej, hur många gånger skrev jag ordet ''blogg'' i det här inlägget? Känner att det blev lite tjatigt där!
(Några hade redan hunnit räkna för jag råkade posta inlägget innan jag var klar haha!)
Infogar random bild som inte blev så bra som jag hoppades att den skulle bli haha!
 

Kommentarer
Postat av: Nadine

Du skrev ordet "blogg" 12 gånger om man int räknar när du skrev de när du frågade... Vart tvungen att räkna bara för att🙄

Svar: Haha men åååh vad läskigt, precis när jag gick från ''Arkiv'' fliken för att lägga in länken till din blogg så såg jag att du kommenterat! :O
ssohaley.blogg.se

2016-06-18 @ 22:25:47 - http://duskwaters.blogg.se
Postat av: Cassandra W

Bra skrivet! Det är klart att man inte vill länka till bloggar som är "oseriösa" eller inaktiva, man vill ju att sina läsare ska hitta intressanta bloggar.

2016-06-19 @ 17:04:13 - http://tiny.cc/cass
Postat av: Cassandra W

Bra skrivet! Det är klart att man inte vill länka till bloggar som är "oseriösa" eller inaktiva, man vill ju att sina läsare ska hitta intressanta bloggar.

2016-06-19 @ 17:04:27 - http://tiny.cc/cass
Postat av: Cassandra W

Bra skrivet! Det är klart att man inte vill länka till bloggar som är "oseriösa" eller inaktiva, man vill ju att sina läsare ska hitta intressanta bloggar.

2016-06-19 @ 17:05:25 - http://tiny.cc/cass
Postat av: Svea Stargarden

Hej! Jag har en blogg, inte många läser den men jag skriver ändå. Jag skulle gärna tycka det vore kul om nån stor och riktigt bra bloggare tittade på den läste in läggen och så (syftar på dig x).

Svara gärna om du vill titta på den <3 ssosvea.weebly.com

2016-06-21 @ 11:46:19 - http://ssosvea.weebly.com
Postat av: Svea Stargarden

Såg att du kommenterade på min blogg och mitt svar så att du ser är: Tack <3 Du måste absolut inte men det vore kul för mig om du ville rekommendera min blogg, asså typ inte i ett in lägg då utan mer skriva den under kategorin "länka" P.S ILYSM <3<3

Svar: Jag har faktiskt redan lagt till den bland länkarna, tittade nyss på min egen blogg och kunde se din länk där men det kanske tar en liten stund innan det uppdateras? :)
ssohaley.blogg.se

2016-06-21 @ 18:32:54 - http://ssosvea.weebly.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: