Gallant Unicorn

Så där ja!

Får jag skryta lite om att jag publicerat nästan alla svar jag fått in på mina intervjufrågor?
Okej kanske inte skryta, men jag är allt lite stolt över mig själv just för tillfället, jag kollade på ett helt avsnitt av Orange Is The New Black under tiden som jag satt och fixade till inläggen. Så det tog en liten stund men nu är de flesta klara, jag brukar ställa in så att de kommer upp varannan dag för att inte fylla bloggen med bara intervjuer. Så här såg det ut klockan 06 på morgonen idag, då hade jag inte riktigt gjort klart allt än men kom på att jag skulle glömma att printa det annars haha!
 
Anledningen till att de kommer upp på så olika tider är att jag bara tar någon random tid på morgonen ^^
 
Annars då? God morgon förresten! Det är inte så ofta jag är uppe vid den här tiden eftersom jag brukar gå och lägga mig vid 07 - tiden och gå upp runt klockan 14 eftersom det är den dygnsrytmen min man har. Men just idag var det så fint väder runt klockan 7 på morgonen så jag tog en promenad med vovven och bara njöt av den tidiga morgonsolen istället. Så jag lär ju sova lite längre idag, kanske är servern uppe när jag vaknar?
Önsketänkade haha! Näe ser hellre att de väntar med att öppna servern än att man kan logga in tidigt bara för att bli utkastad för att servern krashar...
 
Hur som helst så hoppas jag verkligen på midsommaruppdrag idag, ni som spelat ett tag vet vad det innebär:
Dags att flytta till Steve's för att slippa springa hela vägen fram och tillbaka!
Eller, det kanske bara är jag som är en latmask? Ehe... I alla fall, hoppas ni får en bra dag ♥‿♥
 

Kommentarer
Postat av: Wilma Youngforest

Jag antar att det kommer midsommar uppdrag idag jag med ;) Tycker det är mysigt och traditionsenligt! Men letmask som man är blir det mycket springande xc

Hoppas du också får en fin dag! ♥

2016-06-22 @ 09:24:04
Postat av: greta shadowforse

Min interljuv har inte kommit upp och jag skickade för flera veckor sen..

Svar: Är du säker på att du skickade kommentaren? För jag har inte fått någon från dig...
ssohaley.blogg.se

2016-06-22 @ 11:40:19
Postat av: Cynthia Winterborn

Citat: "(För att svara på samma frågor: Klicka på kategorin ''Intervjuer''. Bläddra längst ned, kopiera frågorna och svara på dem i en kommentar som du skickar till mig i valfritt inlägg!)"

Jag undrar lite, om det fortfarande finns kategorin "Intervjuer" ;) (Det finns ju allt under kategorin "Allmänt" nu)

Ha det så bra! /Cyndi =D

Svar: Jag lägger alla intervjuer i kategorin som heter "Intervjuer" 😊
ssohaley.blogg.se

2016-06-23 @ 17:45:05 - http://winterborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: