Gallant Unicorn

Såg ni Urhästarna göra så här?

När jag loggade in på mitt konto på FireStar-servern för att köpa en Urhäst där så upptäckte jag det här:
 
Whaaaat? De stegrar alltså! Vad jag kan minnas så har inga hästar man kunnat köpa innan gjort så?
 
 
När jag köpte hästarna på AirStar så såg jag inte det här alls, men det beror antagligen på att det var så mycket folk vid hästarna då. Man såg inte ens hur hästarna såg ut ordentligt för det var så många spelare som stod i dem. (När man klickar på hästen så ser man ju bara just den hästen, alltid något men jag önskar fortfarande en funktion där man kan välja att dölja alla förutom sina vänner eller de som är med i samma klubb...). På FireStar så var det inte en enda spelare vid hästarna när jag sprang dit, men det beror antagligen på tidsskillnaden? FireStar är ju en server där de flesta är Australien om jag inte missuppfattat det helt...

Kommentarer
Postat av: Elisabeth Westpoulos

Jag såg att de stegrade, men det som är synd är att dom inte stegrar efter att man har köpt den sära hästen 😕

2016-06-11 @ 11:22:42
Postat av: Lorraine Beegirl

Jag såg att de stegrade, men en sak som var lite konstig var att jag inte kunde trycka på den då. När den stod på marken var det inga problem, trots att jag hade musen på samma ställe.

2016-06-11 @ 14:51:10
Postat av: Nora Sleepyhurricane

Jag såg det.

2016-06-11 @ 17:49:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: