Gallant Unicorn

Ännu ett ponnyevent

Förstår ni min lycka? Alltså ponnyerna i spelet, så söta!
Igår var det Amanda Youngweb som styrde upp eventet och det var lite liknande det
jag och Sture höll i förra veckan men den här gången deltog jag istället för att leda eventet!
 
Hämtade hem den här lilla sötnosen från hästön!
 (Hur blogg/instagram-skadad är man inte om man tänker:
Näee jag kan inte ha samma ponny som förra veckan för det ser så trist ut med samma ponny flera gånger i rad...
Alltså? Haha, ibland är jag nog lite väl besatt!)
 
Vi fick blandade uppgifter, tävlingar och dagliga! Jag är ju sämst på att resultattävla, jag fastnar alltid i något. Även om det inte ens finns något att fastna i liksom... Men jag var så lycklig över att brumma runt med min söta ponny så jag glömde bort att vara stressad!
 
Vi började vid Vingården och fortsatte ned genom GÅD och sen avslutades rundan vid Nya Hillcrest.
 
 
(Jag vet att jag kommer att få frågan, så jag svarar redan nu: Schabraket och lindorna finns inte att köpa i spelet nu. De fanns i en affär som fanns tillfälligt på stranden i Fort Pinta under sommaren 2015).
 
Förstår ni hur stressande det är att försöka fiska fort? De förbaskade fiskarna bara slet sig!
Men till slut så fick jag upp alla fiskarna och kutade mot färjan, som inte var där.
Så jag fick ändå stå och vänta haha!
 
Väl framme i Jarlaheim så skulle vi göra hamntävlingen och sen olika dagliga uppdrag.
 
 
Den här tävlingen på ponny, det var en utmaning kan jag lova!
 
 
När alla tagit sig i mål så samlades vi och fotade, tack Amanda för ett sjukt roligt och intensivt event!
(Jag var så uppe i mitt tävlande att jag missade vem som vann ehe...)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: