Gallant Unicorn

Det hände en grej...Igen

Jag levlade upp Firefly till level 15 igår!
 
Han blev level 15 precis innan eventet så jag var lycklig när jag kunde ha med honom på hoppträningen!
 
Vi hade alltså en hopplektion för vår duktiga ridlärare Karin! Vi tränade på vägar,
att hålla hästen rak osv. Mycket intressant och lärorikt! Tog en hel del bilder men det var tyvärr
många som blev mindre bra på grund av att andra spelare kom och ställde sig i oss.
Jag blir jätteglad när det kommer fram spelare och vill prata, men när jag skrivit att jag är på
event och inte riktigt har tid att prata och spelaren fortsätter spamma gruppinbjudan och skrika
på mig så blir jag lite irriterad. När jag är på event så vill jag kunna få hänga med klubben...
 
 Vi fick avsluta lektionen med att hoppa en liten bana och trots att det var evigheter sen jag tävlade irl så kunde jag faktiskt memorera banan och inte hoppa fel hinder! 
När alla hoppat banan så red vi ned till vattnet och lät hästarna svalka sig, så mysigt!
 
Fick tyvärr ingen bild i själva vattnet. (Kolla Malins svävande häst!)
 
När vi kramats och sagt hej då så red jag iväg för att hämta hem den här skönheten, jag älskar verkligen färgen men trodde att manen skulle störa helhetsintrycket av hästen. Men jag ger den en chans!
 
 
Hästen är ju såååå fin så jag knoppade den för att slippa se den blåa manen, så nu har jag något
att levla igen! Han fick heta Noblelord!
 
 

Kommentarer
Postat av: Jamie Winterbell

meehheehhh där står jag och är sneaky

Svar: hihi jaaa :D
ssohaley.blogg.se

2016-03-08 @ 15:08:52 - http://jamiewinterbell.weebly.com
Postat av: Lovisa Westforest

Firefly... Är det nämligen så att du har döpt den efter spelet The last of us..? :p

Svar: Haha nej faktiskt inte :P
ssohaley.blogg.se

2016-03-08 @ 18:44:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: