Gallant Unicorn

Event med Sky Knights

Vi hade event med klubben Sky Knights och det blev ett enda virrvarr av gult, svart och vitt!
Eventet var en form av fyra hörn, lekledaren Sture sa namnet på en NPC och så skulle vi rida till
det hörnet som representerade staden vi trodde att NPC:n fanns i. Det fanns även ett glesbygdshörn
som representerade alla städer som inte hade ett eget hörn!
 
 
 
 
Efter eventet så grillade vi lite, jag gick väldigt tidigt för jag var tvungen att duscha min hund irl.
Hon låg precis vid mina fötter när jag spelade och varje gång hon rörde sig kom en pust av äcklig lukt från henne, antar att hon hittat nått som ''luktat gott'' ute och rullat sig i det, bläh!
 
 
Hur som helst, det var riktigt kul att ha event med Sky Knights, det får vi göra om :D
 

Kommentarer
Postat av: Molly Mountaingirl

Hahha åh :D Vi i Sky Knights tyckte det var jätte roligt att va med er. Ni var verkligen trevliga! Hälsa från oss ;)

Svar: Det ska jag göra :)
ssohaley.blogg.se

2016-03-08 @ 22:01:10
Postat av: Nina Winterfall

Vem är din favorit i mello? ;)

Svar: Om du menar melodifestivalen så tittar jag inte, så ingen aning ;P
ssohaley.blogg.se

2016-03-09 @ 06:27:37
Postat av: Elisabeth Westpoulos

Ja vi måste nog göra om detta, så kul haha!

2016-03-09 @ 16:01:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: