Gallant Unicorn

Fina saker från regnbågarna

Jag är ganska säker på att jag fått allt från regnbågarna nu så tänkte visa er!
 
Till ryttaren:
Hatt, kappa, handskar, byxor och skor.
 
Till hästen:
Träns, sadel, schabrak, benlindor, träns och svansrosett och en fyrklöver till tränset och en till svansen. 
 
 
 
 
Och så maaaaassor av mat till hästen! Apelsiner, äpplen, morötter och hö! Mina hästar kommer att rulla fram!
Jag har ändå inte fått så jättemycket mat eftersom jag slutade ta regnbågar när jag fått alla saker!
 
Min favorit av sakerna är nog schabraket, det har ju till och med stroppar! Titta här:
 
 Här är ett schabrak i samma modell utan stroppar, jag har inte ens tänkt på hur konstigt det ser ut utan stropparna som håller schabraket på plats. Men jag hoppas att de fortsätter i den här stilen nu!
 

Kommentarer
Postat av: Elisabeth Westpoulos

har du masken också? c:

Svar: Ja den med ja, haha den glömde jag bort helt! Får lägga till den sen 😂
ssohaley.blogg.se

2016-03-13 @ 18:58:46 - http://jorvikelisa.blogg.se
Postat av: Christelle

Finns det två olika träns? :o

Svar: Näe, ett träns :)
ssohaley.blogg.se

2016-03-13 @ 19:30:33
Postat av: Christelle

För jag tänkte om det fanns två träns när du skrev så här: "Träns, shabrak, sadel, benlindor, träns..." då du skrev två gånger träns. Men bra då kan jag andas ut. Trodde att jag måsta springa och jaga en massa regnbågar nu för att få det andra tränset. x)

Svar: Haha jahaaa, jag skrev först träns, sedan träns och svansrosett. Det var alltså tränsrosetten jag menade :P
ssohaley.blogg.se

2016-03-13 @ 20:56:15
Postat av: Potatispaj

Är det där en annan sadel? (Den typ gråa alltså) benlindorna och den gråa sadeln är så sjukt snygga *-*

Svar: Ja, den svart/gråa är heter grå vildmarksadel :)
ssohaley.blogg.se

2016-03-13 @ 22:15:06
Postat av: Felicia Nightlake

Finns ett par solbrillor oxå. :)

2016-03-14 @ 00:05:53 - http://felicianightlake.weebly.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: