Gallant Unicorn

Hur peppade är ni på större hemstall?

Har ni tittat på senaste avsnittet av The Starstable Show?
Vi fick veta att det kommer en uppdatering på hemstallet!
 
Jag är så peppad! Undrar vad det är de ska ändra? Större hemstall gäller det, men vad är
det som ska göras större då? Kommer vi att kunna ha fler hästar hemma på samma gång?
Kommer hela stallet att byggas ut och förändras helt eller kommer det bara att läggas till någon
extra spilta? Jag hoppas verkligen att de gör en totalrenovering av hemstallet och att de samtidigt
uppdaterar garderoben helt och hållet. Jag vill ha mer plats (daah, som att någon kan ha missat
mitt tjat om det), ett förbättrar system som gör det enklare att sortera kläder och utrustning och
så skulle jag vilja ha en annan form på spiltorna eller vad vi nu ska kalla dem?
Något liknande det här som SSO lagt upp på hemsidan tidigare:
(Det är alltså inte något de lovat ska komma på något sätt, bara en reklam för spelet!)
 
Alltså hur mysigt hade det inte varit om hästarna hade fått stå i en box och titta ut över boxkanten?
 
Eller om vi nu ''måste'' ha spiltor så skulle jag vilja ha något som liknar det här:
 
Jag personligen tycker att stallet är lite mörkt, jag hade gärna sett att det fick en lite ljusare
och fräschare look. Och att det skulle vara lika ljust dygnet runt inne i stallet, så att man kan
panikfixa en outfit klockan 23 på kvällen om man missat att man ska färgmatcha inför ett event.
Eller det kanske bara är jag? Ehe...
 
Hur som helst, det jag vill ha är kortfattat:
* Ljusare hemstall.
* Uppdaterade spiltor/boxar.
* En uppdaterad garderob med ett förbättrat system.
 
Sen skulle det så klart vara sjukt mysigt med en liten hage till varje spilta/box så att hästen 
kan traska ut och in men ja, det är nog att be om alldeles för mycket. Det hade ju inte haft någon
direkt funktion i spelet utan bara sett fint ut så det är något jag verkligen skulle önska för att det
skulle förbättra känslan i hemstallet men som egentligen är totalt onödigt, men drömma går ju!
 
Om du fick bestämma helt, vad skulle du förändra i hemstallet?
 

Kommentarer
Postat av: Hedda skyforest

Jag önskar att vi fick högre i taket,krubbor,kunna binda ut hästarna i stallgången, ha fler hästar hemma,mocka i sitt eget stall,ge hästarna mat/vatten och nu kom jag inte på mer
kram Hedda <3

2016-03-03 @ 13:56:02 - http://ssoheddaworldpress.com
Postat av: Amelie Dawnside

jag skulle vilja ha 10 boxar på varje sida, 20 boxar totalt, men namn skyltar där man kunde skriva ex Nightwisper, oxå när man sorterrade hästarna skulle dom komma till boxen man skrivit deras namn på och om man har fler än 20 hästar, skulle man kunna klicka på en dörr och komma ut till en hage där man kunde ställa dom andra hästarna eller att det inte ska kosta ngt att skicka dom till häst ön ksk 100 js eller ngt, :) ocxå större garderob, och en sida där man kan lägga "saker" asså raketer tårta, silverfragment som man kan spara till nästa vinter tex. :) så skulle jag vilja ha det :)

2016-03-03 @ 16:14:04
Postat av: Ada Wolfdaughter

Haha JA :D ett ljusare hemstall är ett måste! Gud vad man får kisa när man ska sätta ihop en outfit på kvällen :/ man sitter och kisar och kisar tills man bestämmer sig att -Äh de får duga, d e iaf lagom mycket samma färg här inne i mörkret, så farligt kan det inte se ut ^^

Men framförallt vill jag ha ett stort hemstall på ca 20-30 boxar/spiltor och gärna en hage i anslutning där man lätt kan titta på hästarna man har där, och lätt kan flytta in/ut dem mellan stall och hage :) Så man slipper skippa iväg till hästön, för det är alldeles för sorgligt och tråkig enligt mig! :(

Sen,,, bara en allmän uppfräshning av stallet med ny textur osv.
Och såklart större garderob med bättre system!

:) inte alls lite önskningar hihi... hoppas hoppas!

2016-03-04 @ 04:30:32 - http://adawolfdaughter.blogg.se/
Postat av: Matilda Southtree

Säger typ så som Amelie, fast jag vill ha så att man kan leda ut hästarna i hagen (och då blir ju det upplåst när man köpt leda-funktionen)

2016-03-04 @ 08:11:27
Postat av: Amedea Misthaven

Jag tror att de ska ändra hemstallet. För att igår när jag var inne så snackades det mycket om att vissas garderober var helt tomma. De hade inte sålt allt. Det hände för mig också.

2016-03-05 @ 10:40:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: