Gallant Unicorn

Intervju med Kajsa Mysterystar

Kajsa Mysterystar
 
(För att svara på samma frågor: Klicka på kategorin ''Intervjuer''. Bläddra längst ned, kopiera frågorna och svara på dem i en kommentar som du skickar till mig i valfritt inlägg!) 
 
Hur länge har du spelat? 
I ungefär 2-3 år, började någon gång vid midsommar 2013.
 
Är du StarRider? 
Japp (; 

Är du medlem i en klubb och i så fall vilken? 
Jag äger klubben Sneaky Champions Legacy! 

Skulle du valt en annan starthäst om du fick möjligheten? 
Ja, helt klart O.o 

Hur ofta och hur länge spelar du? 
Nästan varje dag, och då kan det bli ett tag framför datorn eheheheh 

Spelar du några andra spel? 
Nah, typ Sims 4 ibland cx 

Vad är det viktigaste för dig i spelet? 
Klubben <3 

Har du någon favorithäst? Vad heter den, och vilken ras är den? 
Min friser Ashwisper eller min Morgan Westmadness *.* 

Har du någon bästa vän i spelet? 
Hahah, många. Men speciellt Abbie Seafall, Mandy Duskberg och Delilah Riverfall cx 

Har du ljudet från spelet på när du spelar eller lyssnar du på musik? 
Oftast musik, men ibland blir det spelets ljud. 

Vad för sorts dator spelar du på? 
En Windows, stationär cx 

Läser du bloggar om spelet, i så fall vill du rekommendera någon? 
Nja, ibland, och då läser jag din eller klubbloggar c8 

Önskeras i spelet? 
Är typ förälskad i ponnys, så en skettis *•* 

Ditt bästa minne i från spelet? 
Alla saker jag gjort med min klubb, och första årets jul i spelet (som jag var med om dårå). 

Hur är du som person i spelet? Klubbens clown, den seriösa, hästsamlare osv? 
Jag är ganska seriös och gillar att hålla event, men jag älskar att flumma runt i chatterna, så kanske... Öhm, flummigachattaren? xD 

Hur kommer det sig att du började spela? 
Jag var trött på att spela häst spel på t.ex. Spelo så jag googlade upp hästspel online och hittade sso. Sedan dess har jag suttit som fastklistrad cx
 
Vart har du ditt hemstall? 
Steves, som typ alla andra cx 

Önskefunktion i spelet? 
Att man kan se hur många som är med i klubben utan att behöva räkna själv, se när brev skickats och en hage cx Nu blev det typ önskefunktioner meneh..cX 

Kommentarer
Postat av: Findus wolfstreey

Kan alla bli intervjuad eller ät det bara speciella personer

Svar: Det står ju överst i alla inlägg hur man gör? :P
ssohaley.blogg.se

2016-03-21 @ 07:22:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: