Gallant Unicorn

Intervju med Therese Lionwater

Therese Lionwater
 
(För att svara på samma frågor: Klicka på kategorin ''Intervjuer''. Bläddra längst ned, kopiera frågorna och svara på dem i en kommentar som du skickar till mig i valfritt inlägg!) 
 
Hur länge har du spelat? 
Ca 1 år :) 

Är du StarRider? 
Yes, hela livet ut :D 

Är du medlem i en klubb och i så fall vilken? 
Ja jag är medlem i Royal Fighters. 

Skulle du valt en annan starthäst om du fick möjligheten? 
Ja! Min är sååå ful xD 

Hur ofta och hur länge spelar du? 
Blir oftast varje dag, hur länge beror på. Om jag har häst att levla så blir det kanske 1-2 timmar :) 

Spelar du några andra spel? 
Ja jag spelar också minecraft :) 

Vad är det viktigaste för dig i spelet? 
Klubben är det viktigaste för mig i spelet c: 

Har du någon favorithäst? Vad heter den, och vilken ras är den? 
Ja jag har en favorithäst, den heter dragonsmash och är en morgan :D 

Har du någon bästa vän i spelet? 
Alltså umgås ju med alla i klubben, men de som jag umgås med utanför klubben är Daphne Flowerfield och sen Lova shortwood i klubben :) 

Har du ljudet från spelet på när du spelar eller lyssnar du på musik? 
Olika, om jag pratar med de i klubben så har jag inge ljud på men annars så har jag det :) 

Vad för sorts dator spelar du på? 
En dålig DELL, men kommer snart få en ny XD 

Läser du bloggar om spelet, i så fall vill du rekommendera någon? 
Ja jag läser bloggar :D Emlanbretta.blogg.se är min favorit :) 

Önskras i spelet? 
Större stall...både garderob och så man kan ha hur många hästar man vill. 

Ditt bästa minne i från spelet? 
Hmmm.. var nog när jag vart vän med Emlan xD HAHHA 

Hur är du som person i spelet? Klubbens clown, den seriösa, hästsamlare osv? 
Vet inte riktigt är nog både klubbens clown och den som verkligen bryr sig, att är det allvar då är jag nog den som är mest allvarlig xD 

Hur kommer det sig att du började spela? 
Såg reklam på Nickelodeon xD 

Vart har du ditt hemstall? 
Steves gård :) 

Önskefunktion i spelet? 
Vet faktiskt inte, kanske att man kan ha en hage eller nåt xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: