Gallant Unicorn

Klart Nadine ska få en fin häst med!

Jag har funderat på vad jag ska ge Nadine för häst i min serie Onyx, och nu hittade jag
den perfekta hästen till henne! Jag stör mig lite på att manen lyser (ja jag vet att den slutar lysa
om man knoppar manen men jag tycker inte det känns så realistiskt att man har hästens man
knoppad jämt?) men jag vänjer mig nog! Jag gillar verkligen den här hästen, hur fin är den inte?
 
På tal om Onyx, jag vet att det gått lång tid sen det senaste avsnittet och jag har försökt komma förbi problemet med att jag inte kunde spela in scener när en viss fröken bråkig blev bannad men det hade liksom blivit ett max 4 minuter långt avsnitt så jag valde att vänta...Men! Idag ska jag försöka filma de sista scenerna jag behöver och sen ska jag sätta mig och verkligen fokusera på att få avsnittet färdigt för tro mig, det kliar i mina fingrar när jag inte har kunnat göra ett avsnitt på ett tag haha! 

Kommentarer
Postat av: Carla Freindhill

Anne ska komma till SSO! Kolla nyheterna

2016-03-04 @ 14:59:45
Postat av: Anonym

Vad heter den?

Svar: Den heter Bluebird :)
ssohaley.blogg.se

2016-03-04 @ 17:50:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: