Gallant Unicorn

Nya NPC:er i New Hillcrest?

Nej men titta, vilka är det här nu då?
 
 
Ni vet den där uteplatsen som jag funderade över? Den har fått en NPC!
 
 
Och den här spelevinken (Steins dubbelgångare?) spelevinkar omkring på andra sidan huset.
Ja jag hittade precis på ord, vad ska ni göra åt det? ^^ 
 
Kanske var det meningen att de skulle stå vid det här huset från början och det var därför de flyttade på Hawaii Jones som gick runt här när Epona öppnades? 
Jag blir alltid nyfiken när det kommer nya NPC:er till spelet, och när de dessutom har namn?
Jag vill veta meeeeeer!

Kommentarer
Postat av: Ebba Youngland

Vem har sötast isis i spelet? Jannii, jag sa janniii

2016-03-24 @ 15:56:39
Postat av: Matilda Southtree

Tror att det kan finnas nån i spelet som heter Frida Greenhill... #NiceNameSSO

2016-03-24 @ 21:06:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: