Gallant Unicorn

Och så blev det mitt i natten...

Min dygnsrytm har varit värdelös den senaste veckan... Antingen sover jag ingenting alls eller så sover jag i 15-20 timmar i sträck. Det har liksom inte funnits någon som helst balans och det märks så väl här på bloggen. Den blir skittråkig när jag inte mår bra och jag beundrar er som ändå orkar gå in och läsa varje dag! 
(Nej jag ska inte lägga ned bloggen haha, ni får allt stå ut med mig ett tag till! Vare sig ni vill eller inte^^

Jag har försökt hålla mig vaken nu idag så jag är dödstrött när jag väl går och lägger mig, sen stället jag alarm så att jag inte ska sova bort dagen. På så sätt borde jag komma in i en lite bättre dygnsrytm?

Jag har fler inlägg inplanerade som jag tror att många av er kommer att gilla, det första poppar upp här i morgon om jag lyckas med min plan.

Annars då? Jo, det hände igen.
Häst var söt, jag var svag.
Välkommen Silenthill!

Döpt efter en av mina favoritspelserier :) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: