Gallant Unicorn

Onyx vill inte ha en svansrosett

Jag levlade klart mitt fullblod tidigare idag, titta vad söt han är!
 
Först så tänkte jag ta med honom på eventet, men ångrade mig och tog Onyx istället.
Kunde inte komma på vad jag skulle ha för outfit så frågade i klubbchatten och Ambra
tyckte att alla skulle vara helsvarta idag. Sagt och gjort. Men sedan påpekade hon att jag 
borde ha något blått för att göra outfiten fin. Eh, jaha? Så jag slängde på en svansrosett...
Är det bara jag eller ser Onyx lite förnedrad ut?
 
 

Kommentarer
Postat av: Christelle

Han kanske inte gillar att ha rosett på sig. cx

2016-03-14 @ 20:35:09
Postat av: Selma Fendtree

Jag tror det är rosetten som gör att han känner sig förnedrad han vill nog ha något mindre typ en blå blomma istället på svansen!

2016-03-14 @ 21:30:15
Postat av: Lisa

Han kanske tycker det ser fjantigt ut xD

2016-03-15 @ 07:29:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: