Gallant Unicorn

Vad hoppas vi på idag då?

Jag tänker inte ens tjata om mer utrymme i garderoben mer.
Dock så hoppas jag att vi får veta mer om den planerade uppdateringen av hemstallet!
Jag vill veta när detta är planerat att ske, vi fick veta att det kommer att ske det här året, 
men ett år är ju, eeh, ganska långt? Blir lite purken om de väntar tills december haha!
Och vi fick ju veta att spelet kommer att få inte bara ett utan två nya områden det här året,
ett av dem under våren. För mig är börjar våren någon gång i Mars och slutar i mitten av Maj.
Snälla SSO gå efter mina regler nu, okej? 
På tal om det nya området, det här är vad vi fick veta via intervjun på SSO's nyhetssida:
Så fort våren är här kommer ett nytt område att öppna! Det är förstås inte lika stort som Epona, men det kommer att vara ett helt nytt territorium att galoppera igenom, utforska och uppleva äventyr i! Men du får tyvärr vänta och se vilket område det blir. Senare i år framåt vintern kommer det även ett till nytt område!
 
Såååå spännande!
 
Och det här:
Vi kommer att fortsätta arbeta med att förbättra och uppgradera de äldre områdena som Silverglade, och det kommer att komma jättefina grafikförbättringar av spelets huvudkaraktärer. Alex, Lisa, Linda och Anne kommer gradvis att få ett nytt utseende och nya animationer. Det finns en chans att du kanske får se några concept art-skisser av de här ganska snart...!
ANNE!! Omg, de har något på gång nu!
 
Kanske lite sneak peeks? Och kanske till och med huvuduppdrag? 
Jag tror ju inte att det kommer att komma huvuduppdrag idag, men kanske några sneak peeks på arbetet med grafiken? Det känns som att både Silvergladebyn/Steve's och Vingården förtjänar ett lyft!
 
Vingården ska ju vara ett vackert och prestigefyllt ställe, är det det i nuläget? Njaaaa...
Det är absolut fint, men liksom inget utöver det vanliga i spelet. Moorland och Fort Pinta blev
ju otroligt mycket finare efter uppdateringen av båda ställena och nu känns de andra lite väl basic...
 
Gammal bild från ett event, men jag älskar hur de förbättrade Moorland, det är ju trots allt det första en ny spelare ser så det är klart att det ska vara vackert! 
 
Sen har en liten fågel viskat i mitt öra att det kan vara något på gång med Bobcats (jag spenderar för mycket tid med att snoka runt på massa Facebooksidor ehe). Och varför har NPC:erna i Epona hoppat runt till olika ställen? Jag vill veta! :D

Kommentarer
Postat av: Ebba Youngland

Har du märkt att den där svarta ninja tanten som stått i new hillcrest flyttat sig? Nu står hon vid försäljningsstalln i månskäreby! :D

Svar: Ja hon är sneaky :D
ssohaley.blogg.se

2016-03-09 @ 18:37:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: