Gallant Unicorn

Vi fick mer garderobsutrymme, men...?

Jag blev så himla glad när jag läste på nyheterna att vi fått mer utrymme i våra garderober!
Så fort det gick att logga in så började jag med att sortera i min garderob, jag struntade helt i
uppdragen och bosatte mig mer eller mindre inne i hemstallet i typ en timme haha!
Så här såg det ut innan jag började rensa:
 
Alla kläderna som ligger i väskan är sånt som jag inte fick plats med i garderoben...
 
 
Så här skrev jag till de andra i klubbchatten, och det var sant! Det har kommit såååå mycket nya fina kläder som jag har velat köpa men som jag fått vänta med eftersom jag inte hade plats i garderoben.
 
Så här ser samma flik i garderoben + väskan ut nu, så nöjd!
 
Det enda jag är lite missnöjd med är att vi fick nya flikar istället för större flikar.
Jag vill ju ha alla hjälmar i en flik, alla tröjor i en och så vidare. Men nu när de lade till fler flikar istället för att göra de som redan finns större så ''måste'' jag ju ändå dela upp kläderna. Men det här är så mycket bättre än ingenting alls så jag är glad ändå! Nu kommer det att bli en hel del shoppingrundor haha!
Hur kan man ha en helt proppfylld garderob och ändå känna att man behöver fylla på med fler outfits? Jo asså så här är det: Jag filmar ju flera av karaktärerna från mitt konto, och då vill jag ju ge varje karaktär sin egen stil och inte använda samma outfit allt för många gånger. Det är min ursäkt, okej? Haha!
 
Kommer du att organisera om din garderob, eller har du redan gjort det? :)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Tror det xD

2016-03-11 @ 13:55:22
Postat av: Anonym

Satt och organiserade om i två timmar tidigar idag :p

2016-03-11 @ 16:44:34
Postat av: Anonym

Satt och organiserade om i två timmar tidigar idag :p

2016-03-11 @ 16:48:24
Postat av: Hanna Moosebell

rensade direkt när det kom *-*

2016-03-11 @ 20:37:21
Postat av: Christelle

Jag har redan rensat och organiserat om. :)

2016-03-11 @ 21:49:01
Postat av: Anonym

Nybliven sr för mig så jag hade int så fullt

2016-03-11 @ 23:21:56
Postat av: Anonym

Jag behöver verkligen rensa i min garderob och väska. Det är så stökigt där -,-

2016-03-12 @ 07:11:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: