Gallant Unicorn

Asså hörrni det är varmt?

Jag satte mig vid datorn för första gången idag för kanske en timme sen!
För er kanske det låter helt normalt men för mig som är sjukskriven och alltid är hemma så
är det väldigt ovanligt att jag inte börjar min dag vid datorn. Eftersom det har varit så otroligt
fint väder idag så har jag spenderat dagen utomhus och planterat om plantor med mera...
Haley Underfall har varit hos mig i en vecka ungefär men idag var det dags att säga hej då,
känns sjukt tomt att inte ha henne här. Får väl åka och hämta hit henne igen om jag får Heliabstinens?
 
 
 
Hur som helst, jag har bara varit inne och gjort de dagliga hos eremiten och så passade jag på att
göra uppdragen vid hästmarknaden, all xp är bra xp haha! Hur många gånger tror ni jag gjort de
uppdragen nu? Jag har alltså gjort dem varje gång hästmarknaden kommit till spelet haha!
 
 Kolla vad högt han hoppar! Helt sjukt ju!
 
Min kusin (Sarah Waternight) har lite datorstrul så jag hjälpte henne med samma saker som
jag gjorde på mitt konto. Kändes typ som att jag gjorde om uppdragen eftersom hon köpt samma
söta lilla Welshponny som jag köpte. Jag är fortfarande lite nykär i min tror jag!
 
 
Sarah blev gillad idag, jag tror jag blev det igår? Hon hade blivit det igår med om jag hade kunnat logga in på hennes konto. Jag vet inte vad det är men vissa gånger som jag ska logga in på hennes konto så står det att hennes mail inte är giltig, sen skriver jag exakt samma sak och då går det? Jag hann i alla fall inte in innan det blev för sent igår... Låg i sängen med migrän större delen av kvällen så bläh. Är glad att jag slapp det idag när det är så himla varmt ute för det hade varit jobbigt! I alla fall, hoppas ni har det bra och varmt och skönt.
Jag kommer missa eventet ikväll (igen...) men hoppas de andra får roligt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: