Gallant Unicorn

Även jag fick en fin ikon från SSO-teamet

Det verkar som att det är många bloggare som fått ett mail från SSO med en liten bild som man kan använda på sin blogg. Det jag tycker är extra roligt är att det verkar som att SSO-teamet har lagt ned lite extrta tid på att skriva personliga meddelanden till alla bloggare. Så fint gjort!
Så här såg mitt mail ut:
Lite svårt att läsa kanske? Så här står det:
 
Hej Haley!
 
Vi har följt din blogg ett tag och tycker det är jätteroligt att läsa om ditt engagemang runt spelet! Vi är också väldigt glada över att du verkar ha hittat många nya vänner genom Star Stable. Som ett tecken på vår uppskattning över din blogg och aktivitet skickar vi med en ikon du får använda hur du vill. Vi ser fram emot att läsa mer från dig och vi hoppas att du kommer fortsätta spendera mycket tid i Jorvik :)
 
Varma hälsningar
Star Stable-teamet
 
Ehe, jag som inte alltid är så snäll mot just SSO-teamet känner mig nästan lite taskig nu när de är så snälla mot mig. Men, jag har alltid skrivit exakt vad jag tycker och det kommer jag fortsätta med...
 
Så här ser ikonen eller vad man ska kalla den för ut:
 
Fin va? :D
Och ja, jag är medveten om att folk kommer att spara ned bilden.
Men som det står i mailet så får jag använda den hur jag vill. Och jag väljer att dela den med er! 
 

Kommentarer
Postat av: Elly

Den är finare än den gamla, tycker jag iaf :) Fick du den förra? Det var ganska längesedan....tror jag....ehe ;)

Svar: Haha jag vet helt ärligt inte, är så himla dålig på att kolla min mail :P
ssohaley.blogg.se

2016-05-31 @ 20:24:51
Postat av: Elly

Haha ok! Me too! U not alone!

2016-06-01 @ 13:43:31
Postat av: Cynthia Winterborn

"Och jag väljer att dela den med er!"

Det är en väldig rar tanke av dig! =D Jag är säkert på, att några, som inte har fått den här uppmärksamheten, kommer bli vara ledsen.

Tumme upp!

Svar: Ja jag tycker den är så fin och jag tycker att alla som vill ska få ha den :)
ssohaley.blogg.se

2016-06-05 @ 13:03:46 - http://winterborn.blogg.se
Postat av: Cynthia Winderborn

;) Då hjälper jag gärna med att sprida runt ditt inlägg! Tack!

Svar: Vad snäll du är :D
ssohaley.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: