Gallant Unicorn

Det är rörigt just nu

Har knappt spelat något de senaste dagarna eftersom jag haft vänner på besök hemma hos mig.
Jag har bara loggat in och gjort de dagliga hos eremiten, mer har jag inte hunnit med...
 
Längtar tills jag börjar levla den här sötnosen, jag älskar verkligen att de fick till Welshponnyerna så bra!
 
Och ni som frågat, självklart kommer jag att spela in levlingshäng med min nya ponny!
Men inte just nu, kanske på lördag eller söndag beroende på när alla åkt hem från mig haha^^

Kommentarer
Postat av: Rebecca Spiderstar

Min Welsh ponny är i level 12 snart 13 :)

2016-05-06 @ 19:06:48 - http://rebeccaspiderstar.blogg.se/
Postat av: Klara Lightbaker

Visst är dem så söta❤️❤️ Jag älskar dem och jag har en ska nog köpa alla XD

2016-05-06 @ 19:18:58
Postat av: Sally

Ta den tid du behöver :)

2016-05-06 @ 20:25:06
Postat av: Amedea

Men asså, har beslutsångest- Ska jag köpa fjording eller Welsh? Och det är verkligen extremt mycket beslutsångest........ D;

Svar: Det beror ju lite på vad du vill ha din nya häst till... Fjordingen klarar ju av kylan i Dinodalen och är lika snabb som de andra stora hästarna. En Welsh är ju lite långsammare men ändå otroligt söt :)
ssohaley.blogg.se

2016-05-06 @ 23:30:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: