Gallant Unicorn

Duskgirl fick åka på semester

Det bruna Arabiska Fullblodet som jag döpte till Duskgirl (efter Sasha så klart!) är level 15 nu.
Jag spelade ju in levlingshäng med henne men kände att jag vill lelva upp henne till level 15 så
fort som möjligt eftersom jag haft henne ett bra tag och jag vill köpa en Welsh i morgon så jag drog igenom några tävlingar för att få upp henne i level. Levlingshängvideorna får jag fortsätta med senare när jag inte har en massa folk hemma hos mig, det funkar liksom inte när det är massa ljud i bakgrunden. Jag kan inte slappna av och prata när jag vet att någon sitter och lyssnar heller...
 
 
 
Duskgirl fick åka till hästön så länge, det såg så himla fullt ut i mitt stall...
 
 
Nu ska jag ut och plantera gräs i min trädgård.
De bytte ju vårt tak och då blev gräsmattan lite tilltuffsad så ska försöka fixa det nu haha!

Kommentarer
Postat av: Haley L

kan man se hästön på något sätt? tror jag har hört det hahaXD

Svar: Tänker du på buggen där man kan flyga över hela spelet kanske? :)
ssohaley.blogg.se

2016-05-04 @ 17:38:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: