Gallant Unicorn

En vild Onyx?

Jag hittade en vild Onyx när jag var ute och levlade, den bara stod där och var söt!
Undrar vem som hade lämnat sin lilla kuse där vid Uträdet?
 
Jag vet inte riktigt vad det är för fel på min blogg, mina tidsinställda inlägg kommer inte upp?
Jag har massor av tidsinställda som jag har portionerat ut här och var för att bloggen inte ska eka
tom de dagarna jag inte hinner eller helt enkelt inte ha något kul att skriva om och så blir det ju ändå tomt när de inläggen inte kommer upp. Det här problemet har jag haft till och från sen jag började blogga och jag förstår inte vad som orsakar det?
 
Ja ja, jag ska fixa lite hemma och sen vara med på eventet tänkte jag! 

Kommentarer
Postat av: Carla Freindhill

Trädet heter faktiskt Uträdet

2016-05-17 @ 18:39:24
Postat av: Matilda Southtree

Urträdet är det x)

Svar: Uträdet står det både när man står på platsen och i de upptäckta platserna :)
ssohaley.blogg.se

2016-05-19 @ 07:40:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: