Gallant Unicorn

Ett kort uppdrag med en rolig tävling

Jag gillar dagens uppdatering, det var inget långt uppdrag men alla uppdrag kan ju inte vara lika långa...
En sak som jag reagerade på var att under tävlingen så fanns det ju flera hinder och jag som är såååå peppad på terränghinder blev helt till mig så jag fick rida runt flera varv för att jag fokuserade på alla hinder istället för på det jag skulle göra under själva tävlingen...
 
 
Det var först och främst det här hindret jag reagerade på, jag tycker att det påminner om en bank?
Ni vet ett sådant där hinder som man kan hoppa upp på och sen ned på andra sidan? Eller så är det bara jag som är så besatt av hela terränggrejen att jag ser terränghinder överallt haha!
(Det skulle så klart inte vara halm i mitten utan något lite mer stabilt!)
 
 
En sak som inte är så kul är att det var fullt med folk redan precis efter att servern öppnats.
På bilden här hade jag redan ignorerat massor av spelare, tråkigt att man ska behöva stå och ignorera andra spelare men annars ser man ju inte vad man ska göra. Jag tycker att det här förstör spelupplevelsen så otroligt mycket när man inte ens kan se NPC:n som ger uppdraget, eller vad man ska göra.
 
Jag hade i alla fall uppskattat om man kunde välja att dölja andra spelare (alltså genom en separat funktion, inte genom att ignorera dem). Kanske att man kunde dölja alla som inte var med i samma klubb eller som inte fanns på ens vänlista? 
Det känns som att det här är något som väldigt många vill ha, för det är inte kul när det är så mycket folk på samma plats!
 

Kommentarer
Postat av: Matilda Southtree

Alla/nästan alla vill ha "dölj alla spelare"-funktionen. Det har vi velat ha ganska så länge... Men det har inte kommit.
En rad med rutor i inställningarna där man kan klicka i "Dölj alla spelare" "Visa dina vänner" "Visa spelare i din grupp" "Visa klubbmedlemmar"
Så hade de kunnat göra det.
Har börjat tappa intresse för sso, och det hade nog hjälpt om jag kunnat göra uppdragen direkt utan att behöva stå i en halvtimma och igga spelare.
När man döljer spelare så finns chatten fortfarande kvar, och när man har dölj alla spelare på så försvinner ens karaktär och häst så den är osynlig för de du ej kan se, och synlig för de du kan se.

2016-05-19 @ 07:38:35
Postat av: Elly

När man har iggat så många pers så man kan ta uppdraget så är det lika många där igen!(Onsdagar)

2016-05-19 @ 08:04:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: