Gallant Unicorn

Hej då Eremiten!

Jag har sett att det är flera som blivit beundrade tidigare, är lite fundersam över om något blivit fel här?
Jag sov över första dagen och jag har gjort det dagliga uppdraget + tävlingarna varje dag sedan dess men jag blev inte beundrad förrän idag. Kanske en bugg som gjort att jag inte fick ryktespoäng för uppdragen någon dag? Det spelar ingen roll för min del, hade ett uppdrag blivit tillgängligt efter att man blivit beundrad så hade jag nog blivit lite småputt men nu var det ju bara ännu en full stapel bland alla rykten...
 
I fortsättningen så kommer jag bara göra tävlingarna hos Eremiten när jag levlar,
jag vill såååå gärna ha fler uppdrag med honom! Han är så söt ju!

Kommentarer
Postat av: Amedea

De kanske sov över fler gånger?

Svar: Nej man kunde bara sova över en gång :P
ssohaley.blogg.se

2016-05-31 @ 22:30:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: