Gallant Unicorn

Helt plötsligt längtar jag nästan efter vintern

Jag menar inte irl nu, det har ju precis blivit varmt ute. Även om jag älskar vinter och snö så uppskattar jag sommaren med. Utan jag syftar på SSO. En sak som slog mig när jag gjorde dagliga hos Eremiten: Kommer det att komma snö på Sydhoven när det blir vinter i spelet? Jag hoppas verkligen det!
 
Tänk att galoppera fram på en snöbeklädd hed! Hur mysigt?
 
 
Bild från i vintras, jag vet att många har svårt för snön i spelet men jag gillar den.
Tycker att den är ett trevligt avbrott mot den annars eviga sommaren på Jorvik :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur e de med din nya häst? Vilken var det? ;o

Svar: Det är hemligt än så länge hehe :)
ssohaley.blogg.se

2016-05-28 @ 14:25:13
Postat av: Amelie Dawnside

jag tycker snön i spelet är lite taskigt haha, skulle vilja ha hela marken snötäckt och inte bara små blommorna! om det ska vara vinter ska der vara riktig vinter! :D

Svar: Haha ja, snötäcket hade gärna fått vara lite tjockare :P
ssohaley.blogg.se

2016-05-29 @ 14:16:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: