Gallant Unicorn

Hörru du eremiten, kan vi inte bli kompisar nu?

Jag är så nyfiken på vad vi ska få göra när vi gått upp en ryktesnivå hos eremiten, 
har varit stenhård med att göra det dagliga uppdraget + tävlingarna varje dag för att
få ihop så många ryktespoäng som möjligt och snart är jag där!
 
Jag hoppas verkligen att vi får veta mer om eremiten på onsdag när Welshponnyerna kommer!
Om de bara placerar ut de nya ponnyerna utan att skriva nått om dem så blir jag lite besviken...
Det känns ju som att eremiten borde ha något att göra med ponnyerna med tanke på att han har
dem nere vid sitt hur (ja han kallar ju dem vildhästar men de är ju identiska med de vi fått se en
video på, så det borde ju vara samma ras?). Kanske blir det som med Kallterna där vi först fick bygga
upp ett rykte med dem för att få köpa deras hästar? Det verkar ju lite som att det är så det kommer gå till!
 
 
Pearl har fått hjälpa mig med att bygga rykte genom att springa tävlingarna varja dag!
Vad tycker ni om tävlingarna? Jag har inte riktigt lärt mig dem till 100% än så jag får bromsa en hel del haha!
 
Det ser lite kul ut när man kör ned hela huvudet i jorden när man ska rensa ogräs^^
 
 
Ungefär så här kommer jag och Haley Underfall se ut om en stund, vi ska ut och leka i trädgården!
Har ni fått vårväder än? Här är det jättesoligt och fint så vi passar på att vara utomhus!

Kommentarer
Postat av: Stephanie Diamondfall

Du sov över första dagen va? För du har 30 poäng mer än mig och har gjort allt varje dag.

Svar: ah det gjorde jag :D
ssohaley.blogg.se

2016-05-02 @ 18:15:43
Postat av: Lily

Hos Eremiten så kommer man kunna köpa dem, för om man läser ryktesuppdraget ;)

2016-05-02 @ 20:03:26
Postat av: Elly

Har missat rätt många dagliga men jag kommer nog vara klar lördag/söndag denna veckan

2016-05-03 @ 15:22:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: