Gallant Unicorn

Intervju med Michelle Michis Goldland

Michelle Michis Goldland 
 
(För att svara på samma frågor: Klicka på kategorin ''Intervjuer''. Bläddra längst ned, kopiera frågorna och svara på dem i en kommentar som du skickar till mig i valfritt inlägg!) 
 
Hur länge har du spelat? 
Svar: Jag har spelat sedan höstan 2011. :) 

Är du StarRider? 
Svar: Japp, jag är LifeTime. 

Är du medlem i en klubb och i så fall vilken? 
Svar: Ja, jag är med i Royal Fighters där jag är Ridlärare. 

Skulle du valt en annan starthäst om du fick möjligheten? 
Svar: Nej, har alldeles för många härliga minnen av den jag har nu. 

Hur ofta och hur länge spelar du? 
Svar: Jag spelar i stort sett varje dag, på vardagarna ca 2 timmar och på helgerna 3-5 timmar. 

Spelar du några andra spel? 
Svar: Ja, det gör jag faktiskt. MineCraft, Agar.io om det räknas, Lucent Heart, Sims 4 och CS:GO. 

Vad är det viktigaste för dig i spelet? 
Svar: Det viktigaste för mig i spelet är nog alla medspelare, visst det blir väldigt ofta bråk i chatten. Men då är man iallafall inte ensam. 

Har du någon favorithäst? Vad heter den, och vilken ras är den? 
Svar: Ja, jag har någon favorit häst, eller ja. Jag har 3. LoveMagic - min starthäst (Bara för att det är min starthäst liksom), MidnightFire AKA Brave - Frieser (den kolsvarta/blåa) och SkyPrince - Morgan häst (den vita). 

Har du någon bästa vän i spelet? 
Svar: Ja, på sätt och vis. Denise Easthill, Zelda Flowerstar och Montana Westhall tycker jag om att umgås med. 

Har du ljudet från spelet på när du spelar eller lyssnar du på musik? 
Svar: Det beror på, gör jag uppdrag eller är på event har jag ljudet på. Annars lyssnar på nästan alltid på musik. 

Vad för sorts dator spelar du på? 
Svar: Jag spelar på en 2 år gammal PC från Packard Bell. 

Läser du bloggar om spelet, i så fall vill du rekommendera någon? 
Svar: Japp, denna bloggen, Stures och Nemos. 

Önskeras i spelet? 
Svar: Ehm, jag vet inte riktigt. Fallabella ponny hade inte varit helt fel, inte som man kan rida på då, men som husdjur typ som springer efter en när man rider xD. 

Ditt bästa minne i från spelet? 
Svar: När jag gick med i Rainbow Dragons, tror jag. Jag har inget specifikt minne som är "mitt bästa minne" men om jag måste välja skulle jag nog välja det. 

Hur är du som person i spelet? Klubbens clown, den seriösa, hästsamlare osv? 
Svar: Jag är nog den seriösa, men som ändå kan bli en riktigt busunge gånger 2 när jag är på bra humör. 

Hur kommer det sig att du började spela? 
Svar: Jag såg reklam i en tidning, tror jag. Eller så googlade jag efter "hästspel online" eller något liknande. 

Vart har du ditt hemstall? 
Svar: Jag har mitt hemstall på Vingården. 

Önskefunktion i spelet? 
Svar: Hum, önskefunktion i spelet. Ja, jag vet faktiskt inte. Utökad garderob och hemstalls utrymme skulle varit nice.

Kommentarer
Postat av: signe swordstar

Vi har precis fått utökat garderob plats, hyr mycket saker har du egentligen Haley???

Svar: Det är inte jag som sitter och svarar på mina egna frågor flera gånger i veckan. Om du läser högst upp så ser du vem det är som svarat på intervjun.
ssohaley.blogg.se

2016-05-30 @ 07:52:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: