Gallant Unicorn

Jag vill ha ett vattenhinder i spelet!

Ända sedan jag gjorde banan vid New Hillcreststallet så har jag varit som besatt av att fota vattnet på banan!
 
Det ser liksom så mysigt ut att galoppera genom vattnet som finns på flera delar av banan, jag älskar att rida genom vatten irl med. Jag gjorde det för några dagar sedan när jag red min mammas häst och det var sååå mysigt! Det var väldigt varmt ute och mycket insekter i luften och på hästen så hon (hästen) blev jätteglad när hon fick plaska igenom vattnet och äta gräs som växer i vattnet där.
Det är ett gammalt vattenhinder (min styvpappa tävlade ju i maratonkörning när jag var liten så det är ett utgrävt vattenhinder som är ganska brett men inte så djupt. När det är som mest vatten så går det till magen på en stor häst) så det var inte så att jag traskade ned i en random vattenpöl med hästen haha!
 
 
 
Hur som helst, jag tror det är därför jag blivit så besatt av tanken på att ha ett vattenhinder i spelet.
Men ärligt talat, hur mysigt hade det inte varit med ett hinder där man först hoppar över ett hinder och landar i vatten, springer genom vattnet och sen hoppar upp över ett annat hinder så man landar på torr mark igen? 
 
Jag personligen skulle tycka att det gjorde levlingen roligare om det fanns lite mer variation i tävlingarna? Visst det är ganska bra variation som det är nu, allt från banhoppningen i ridhuset till 
de lite mer terrängliknande banorna i GÅD till polebendingen i Moorland. Men ändå, vattenhinder?
 
 
Fick tyvärr ingen bra bild på det, men jag tycker det ser så mysigt ut när man landar i vattnet och det skvätter upp på hästens framben! Är det bara jag som är taggad på vattenhinder? Vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför lämnade Courtney klubben??! ;(

Svar: Hon skulle testa om hon fick vara kvar i klubbhuset eller nått bara. Hon är med igen nu.
ssohaley.blogg.se

2016-05-26 @ 20:10:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: