Gallant Unicorn

Nu har jag räknat mina hästar

Jag får ofta frågan ''Hur många hästar har du i spelet?'' och jag kan oftast inte ge någon exakt siffra.
Nu har jag dock tagit tag i saken och räknat mina hästar, jag har 70 stycken i skrivande stund!
 
Alla mina hästar utom den welshponnyn som jag håller på att levla just nu är i level 15, det betyder alltså att jag har levlat upp 69 hästar till level 15. Jag gillar att levla helt enkelt!
(Jag tycker om att levla mina hästar, det betyder alltså inte att jag vill levla åt någon annan, okej?^^)
 
Jag har på känn att jag kommer att få frågor om t-shirten på bilden, man fick den genom en kod i en tidning (Min Häst) för ett bra tag sedan. Koden var unik för varje tidning så man kan alltså inte få tag
i just den t-shirten längre. :)
 

Kommentarer
Postat av: Elly

Har 21 hästar funderar på att köpa en ny idag ^^

Svar: Det tycker jag du gör rätt i :D
ssohaley.blogg.se

2016-05-23 @ 13:59:57
Postat av: Yvonne Sweetwood

Haha skulle varit så sur om jag fick veta att t-shirten fanns utan att jag skulle haft den xD (Kär i Mulle typ, har honom som nalle, på en filt, två handdukar, massa kuddar o väskor xD)

Svar: Haha åh, Mulle är bäst ju! :D
ssohaley.blogg.se

2016-05-23 @ 21:29:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: