Gallant Unicorn

Onyx är inte en hopphäst

I alla fall inte när det handlar om att hoppa över hinder. Idag så höll Malin i mästarnas mästare
och hon hade skapat ett event som gick ut på att vi först skulle tävla på lilla hoppbanan och sen
fiska. Onyx var rent ut sagt en förskräcklig hopphäst idag. Inget blev som det skulle och jag vet
inte hur många gånger som jag fick starta om tävlingen under de 10 minuterna som vi fick på oss att träna!
 
Vi var utanför banan...
 
 
Och under banan...
 
 
Och... Ja jag vet inte ens haha!
 
 
Till slut gav jag upp och satsade på att få en så dålig tid som möjligt...
 
 
Sen skulle vi fiska med, ni kan ju kanske föreställa er hur frustrerade folk var?
 
 
Sen så skrev Malin ut vinnaren:
 
 
 Vad Onyx tycker om det hela?
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Katarina Oldenburg

Hej, jag skulle vilja komma i kontakt med dig angående en artikel om Star Stable i tidningen Min Häst. Vi vill att några utvalda bloggare skriver några ord om Star Stable i en kommande specialutgåva, och därför skulle jag uppskatta om du kunde höra av dig till mig, så kan vi prata vidare. Du når mig på:
[email protected]

Ha en fin dag!
Hälsningar
Katarina
Projektledare Min Häst
Egmont Publishing AB

2016-05-12 @ 15:54:27
Postat av: Amedea

Haha! :P

2016-05-12 @ 21:45:45
Postat av: Sigrid Winterdotter

Jag är Onyx xD *failar på allt* "Jag är nöjd med min insats"

2016-05-13 @ 20:56:51 - http://winterdottersigrid.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: