Gallant Unicorn

Ponnytankar

Jag hittade en gammal bild på en av mina ponnyer, Peaceflower. Söt va?
 
Den här bilden är två år gammal idag, det känns som det var kanske ett halvår sedan? Tiden går så sjukt fort!
Jag har ju ganska många ponnyer men just Peaceflower och DiamondBoy (den helvita ponnyn) är nog mina favoriter tror jag!

Även om Welshponnyerna är ponnyer i spelet (daaaha det där lät så dumt men jag menar alltså att de inte är lika snabba som de stora hästarna) så känns det inte riktigt rättvist att jämföra dem med den äldre ponnymodellen eftersom de har en helt annan form och nya animationer.

Kanske kommer fler få upp ögonen för ponnyer om SSO skulle göra fler raser med olika kroppsform?
Jag hoppas ju fortfarande på en Connemara! Eller varför inte en Jorvikisk Sportponny? Men så länge är jag sjukt nöjd med mitt köp av en Welshponny, titta vad söt:




Kommentarer
Postat av: Julie

En connemara hade varit drömmen *-*
Och då får dom ju banne mig göra det till en ponny som är lika snabb som de andra hästarna, som islandshästarna ^^

Svar: Ja, jag tycker lite samma sak... Det är lite tråkigt att de är så sega, tur att de är så söta! :D
ssohaley.blogg.se

2016-05-07 @ 11:10:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: