Gallant Unicorn

Stoppa pressarna, jag levlade med andra spelare!

Jag och Amira Hawklord har försökt få ihop en tid som passar båda för att levla ihop i flera dagar.
Det är jag som är så virrig och rörig så det är mitt fel ehe... Hur som helst, igår så levlade vi och Anne hängde på!
 
 
Varför skriver jag om det här nu då?
Jo för saken är den att jag levlar i stort sett aldrig med andra. När jag väl gör det så är det i 99% av 
fallen med en annan medlem i Sneaky Dragons. Inte så att jag inte vill umgås med spelade som
inte är med i klubben utan mest för att det blivit så helt enkelt. Så att både levla med någon annan och
faktumet att det var med spelare som inte är med i samma klubb var en stor grej för mig. Jag vet själv
att jag stänger in mig i min trygga klubbbubbla (titta vad många b:n!) och omedvetet stänger ute andra
spelare så jag försöker att bli bättre på det. Jag är faktiskt en aning introvert även om det kanske inte
märks i mina videor. Jag blir ofta obekväm med människor som inte är ''mina'' accepterade människor.
Det tar ett tag innan jag vågar släppa in en ny människa men när jag väl gjort det så har jag inga gränser haha!
(Om du är osäker på vad introvert betyder så kopierade jag lite härifrån för att förklara för er:

Är obekväm med att stå i centrum.
Finner energi genom att vara själv.
Gillar att analysera och tänka efter innan uppgifter görs.
Är inte spontan eller impulsiv.(Det här stämmer inte helt på mig, jag kan absolut vara både spontan och impulsiv, så länge det är på mina villkor och jag har kontrollen)

Mindre antal vänner men djupare relationer med dessa.)

 

I alla fall... Jag levlade alltså med Amira Hawklord och Anne Fishhill. De var jättetrevliga båda två och det blev varken stelt eller konstig stämning utan vi bara kutade runt och levlade! Dock så fick vi inte med alla tävlingarna för klockan blev mycket och jag var såååå trött men det lilla vi hann med var i alla fall roligt!

 
 Min lilla ponny kämpade för allt vad han var värd för att hänga med de stora hästarna men det fungerade bra. Snart är han level 15 så jag hoppas på att vi får köpa fuxen snart! 
Tack för en trevlig levlingsrunda Amira och Anne om ni läser det här!
 
 

Kommentarer
Postat av: Anne fishhill

Åh såg inte detta förens nu lol (24/10-16). Men det var kul, det tyckte jag med :))

2016-10-24 @ 16:42:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: