Gallant Unicorn

Vi tittar en gång till va?

Jag tror att de flesta sett videon på Welshponnyerna nu, men jag tänkte att vi tittar en gång till!
 
 
 
I morgon kommer de, jag är såååå peppad på de här söta så ponnyerna!
Och nyfiken! Kommer de att vara lika snabba som de stora hästarna? Kommer eremiten berätta
mer om hästarna? Att vi kommer att kunna köpa dem hos honom (undrar vad han heter, man heter ju
liksom inte ''eremiten'') har vi väl mer eller mindre listat ut, - men jag hoppas på lite mer fakta om dem!
 
Det jag hoppas på är att eremiten ska berätta om ponnyerna för oss och att vi får göra något litet
uppdrag. Om det ''bara'' är : '' Här har ni nya ponnyer som ni kan köpa!'' så blir jag lite purken haha!
 

Kommentarer
Postat av: Elly

Jamen precis det är ju inte så kul om de bara: '-Här har ni dem nya ponnysarna!' (Fast nya hästar är ju alltid kul!) Men ja jag är sjuukt taggad inför imorgon

Svar: Då är vi två! :D
ssohaley.blogg.se

2016-05-03 @ 20:55:42
Postat av: Amedea

Jag hoppas också på uppdrag. För då går jag upp i lvl 18, har 85 xp kvar, och inget uppdrag D:<

Svar: Haha usch vad frustrerande! :P
ssohaley.blogg.se

2016-05-03 @ 21:13:17
Postat av: Anonym

Hoppas man får mer uppdrag med honom så jag kan bli vänligt inställd med honom för har bara 360 i ryckte med honom ;_;

Svar: Det vore ju lite konstigt om det inte var något uppdrag alls tycker jag
ssohaley.blogg.se

2016-05-03 @ 21:22:20
Postat av: Rachel

Jag tycker att det verkar lite skrämmande att vi bara får se två färger...

Svar: Det lär ju komma fler senare i så fall :D
ssohaley.blogg.se

2016-05-03 @ 21:45:43
Postat av: Mynta

(SPOILER!)
Har köpt en Welsh (Isabell) och de är gudomligt söta! (särskilt med den längsta manen)

Älskar det du gör, fortsätt med det och göra bara det du tycker är kul!

Kram
Mynta

Svar: De är ju helt underbara! Kommer nog köpa alla tre till slut men började med den bruna :D
ssohaley.blogg.se

2016-05-04 @ 16:11:50
Postat av: Mynta

Yes, snart är man ju pank.... SSO måste sluta komma med söta nya hästar! xD

Kram
Mynta

2016-05-04 @ 19:37:39
Postat av: Anonym

Funderar på att köpa en men vet inte eftersom de har samma speed som ponnyerna . Vad tycker du om dom? Hehe vet inte ifall jag ska köpa eller ej så behöver råd :D

Svar: Jag tycker verkligen om dem, men jag kanske är fel person att fråga eftersom jag gillar de andra ponnyerna med hehe :)
ssohaley.blogg.se

2016-05-04 @ 20:42:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: