Gallant Unicorn

Vilda gissningar om Sneaky Dragons ledning

Igår hade vi ett event där de som deltog fick ett påstående i chatten och sen skulle de gissa
vem av oss i ledningen (jag, Annie, Courtney och Evelina) som hade gjort saken som vi skrivit!
Det blev en vild gissningslek och de som var med på eventet lärde sig nog en hel del nya saker om oss!
 
(En sneaky bild på Sneaky Dragons!)
 
 
 Det var ett riktigt kul event som jag hoppas att vi kommer ha fler gånger!
 
 
Skulle ta en fin bild innan alla red iväg och fortsatte med sitt efter eventet, det gick så där alltså...
 
 
 Och idag är det ju faktiskt onsdag! Visst känns det som att dagarna går så mycket fortare nu när det är ljusare ute? Eller det kanske bara är jag som tycker det? Haha i alla fall, uppdatering idag ju!
 
Jag hoppas på en liten hint om den där förändringen av hemstallet som de redan frestat oss med, alltså jag tror ju inte att den uppdateringen kommer idag men jag hoppas på att vi får veta lite mer om den!
 
Och sen hoppas jag på fler uppdrag på Sydhoven, det känns som det finns så mycket mer att lära sig om det stället! Och kanske fler Welshponnyer med andra färger? Den där fuxen som försvann från Eremitens place när man kunde köpa Welshponnyerna vill bo i mitt stall! :D
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh vilken underbar klubb :D

2016-05-18 @ 11:07:25
Postat av: signe swordstar

Ni verkar ha kul! Annie verkar alla tro samlar på Pokémon iallafall xd PS är ny här

2016-05-18 @ 15:34:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: