Gallant Unicorn

Foto och filmdag!

Det enda jag gjort i spelet idag är att hjälpa Nemo att spela in en video, det är alltid kul att vara den som är ''statist'' och inte den som filmar någon gång då och då haha!
 
Jag vet inte om Nemo gått ut med vad det är för video hon jobbar på så det får ni helt enkelt se senare!
 
Utöver det så har jag spenderat största delen av dagen i stallet, jag håller på att rendera en video just nu och jag tror att flera av er kommer att gilla den! Eller, om ni gillar just min video vet jag inte, men den här typen av video har varit väldigt efterfrågad så vi får väl se haha!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaa vadva roligt med enen Följ med migpå tilloch stallet :D

2016-11-13 @ 11:03:31
Postat av: Anonym

Jaa vadva roligt med enen Följ med migpå tilloch stallet :D

2016-11-13 @ 11:03:31
Postat av: Sigrid Winterdotter

Jösses vad gula ni är

2016-11-13 @ 11:45:06 - http://sigewi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: