Gallant Unicorn

Hej från sjukstugan

Jag blir inte klok på den här förkylningen! Varje gång jag tror att jag håller på att bli frisk så slår den tillbaka tre gånger värre än tidigare. Jag håller i skrivande stund på med att göra klart resebyråinlägget. Det går lite lånsamt här haha! Men, jag tog tag i en outfitvideo som jag började med igår och gjorde klart den i alla fall haha! Det står på engelska i videon men om du vill se vart allt är köpt så står det på svenska i beskrivningen till videon :)
 

Kommentarer
Postat av: Sigrid Winterdotter

Alla var otroligt fina, men sista var finast!

2016-11-05 @ 14:57:22 - http://sigewi.blogg.se
Postat av: Hanna Westnose

Krya på dig! :)

Svar: Tack :)
ssohaley.blogg.se

2016-11-05 @ 20:44:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: