Gallant Unicorn

Intervju med Delfina Ponypaw

Delfina Ponypaw -17 sep
 
För att svara på samma frågor klicka här och följ instruktionerna❤
 
Hur länge har du spelat? 
Har verkligen INGEN koll, men två tre år kanske? 

Är du StarRider? 
Yes! 

Är du medlem i en klubb och i så fall vilken? 
Nope 

Skulle du valt en annan starthäst om du fick möjligheten? 
Nej, jag tycker mycket om den jag har nu! 

Hur ofta och hur länge spelar du? 
Jag spelar inte varje dag, ett par gånger i veckan. Då sitter jag oftast i kanske 1-2 timmar. 

Spelar du några andra spel? 
Yes, jag spelar MineCraft, Howrse och TheSims4. 

Vad är det viktigaste för dig i spelet? 
Det är helt klart alla vänner jag träffat i spelet! 

Har du någon favorithäst? Vad heter den, och vilken ras är den? 
Jag vet inte, det varierar. Just nu är det nog "galaxhästen" som står hos Marley. Hos mig heter den Spacepearl om jag inte är helt ute och cyklar! 

Har du någon förebild i spelet? 
Näe, jag vet inte. 

Har du ljudet från spelet på när du spelar eller lyssnar du på musik? 
Olika, sitter ofta och pratar med kompisar via Skype, då brukar jag har Spotify på lite lågt i bakgrunden. 

Vad för sorts dator spelar du på? 
Någon sorts stationär dator, annars har jag ingen aning om vad det är. Tror att det är någon ihopplockad dator, men det är min pappas så vet inte. 

Läser du bloggar om spelet, i så fall vill du rekommendera någon? 
Läser i princip bara denna, men den behöver jag kanske inte tipsa om eftersom att de flesta som läser detta nog läser Haleys blogg! 

Vilken ras önskar du fanns i spelet? 
Hmm... Ville ha Lippizaner, men nu vet vi ju att den ska komma. Kanske shetlandsponny eller en ny arab? 

Ditt bästa minne i från spelet? 
Det kan jag inte välja, det finns många. 

Hur är du som person i spelet? Klubbens clown, den seriösa, hästsamlare osv? 
Tror att jag är den clowniga. Skitdålig på att spara StarCoins också, men det finns ju fina saker att köpa juuuuuue! 

Hur kommer det sig att du började spela? 
Om jag inte minns helt fel så var det en kompis som tipsade om spelet så jag testade! 

Vart har du ditt hemstall? 
Vingården 

Önskefunktion i spelet? 
Att husdjuren ska kunna göra lite mer saker, inte bara sitta i väskan. Och att hästen ska kunna bocka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: