Gallant Unicorn

Intervju med Emelie Friendroad

Emelie Friendroad - 18 sep
 
För att svara på samma frågor klicka här och följ instruktionerna❤
 
Hur länge har du spelat?
-Sen den 2 januari 2014! 

Är du StarRider?
- Japp. lifetime. 

Är du medlem i en klubb och i så fall vilken?
- Ja, min och min bästis klubb <3 

Skulle du valt en annan starthäst om du fick möjligheten?
-Nej, har faktiskt alltid älskat min startis<3 

Hur ofta och hur länge spelar du?
-Det kan vara från 3 minuter till 7 timmar xD 

Spelar du några andra spel?
-Ja,sims 4. 

Vad är det viktigaste för dig i spelet?
- Vännerna och hästarna ;) 

Har du någon favorithäst? Vad heter den, och vilken ras är den?
- Jag älskar min helvita startis Darkbeauty, och min bruna islandshäst Cookiedash<3 

Har du någon förebild i spelet?
-Ja,det är Haley Rainstorm och Emelie Silverheaven<3 

Har du ljudet från spelet på när du spelar eller lyssnar du på musik?
-om jag levlar så brukar jag inte ha nåt spel-ljud för jag brukar skypa då, men annars brukar jag ha spel-ljud på<3 

Vad för sorts dator spelar du på?
- Min egna IMac <3 

Läser du bloggar om spelet, i så fall vill du rekommendera någon?
Jag läser typ bara denna blogg xD har en egen blogg också :http://emeliefriendroadsso.blogg.se/ 

Vilken ras önskar du fanns i spelet?
-Jag vill jättegärna ha shettisar xD <3 

Ditt bästa minne i från spelet?
- Jag har två, när jag och min fru Fanni Dogforest gifte oss 9 nov 2014, och när jag träffa min bästis Vanessa Longheart <3 

Hur är du som person i spelet? Klubbens clown, den seriösa, hästsamlare osv?
- Hehe är den galna, spontana , rage ,konstiga 
hästsamlaren xD ( har 32 stycken xD) 

Hur kommer det sig att du började spela?
- Min kompis prata om nåt konstigt hästspel XD så då ville jag börja spela <3 

Vart har du ditt hemstall?
- EPONA! <3 

Önskefunktion i spelet?
- att flera stycken kan vara ägare i klubben och man kan vara delägare i klubben, alltså att man kan bjuda in men inte kicka <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: