Gallant Unicorn

Mustanger?

Har ni sett den senaste videon SSO laddade upp på Youtube?
 
 
Om ni inte redan gjort det så lyssna noga i slutet, Mustanger! Åååh, ännu en sak att se fram mot!
 
Jag tycker det här är sååå mycket mer intressant än The Starstable Show, jag föredrar nyheter om spelet framför, ja... Det där andra? Samtidigt som jag verkligen kan förstå varför yngre spelare kan tycka att det är kul med utmaningar och liknande saker så känns det som att fokuset försvinner från spelet i The Starstable Show. Det blev mer och mer som vilken Youtubekanal som helst tycker jag, information om spelet och nyheter tycker jag är mycket mer intressant och relevant för spelet. Så jag hoppas de håller den här balansen med nyheter och annat, men de får gärna fortsätta att dela upp dem haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: