Gallant Unicorn

Myslevling

Oftst så spelar jag in videor när jag levlar, men idag ville jag bara levla och lyssna på creepy pastas. Liksom bara för mig själv? Min nyaste häst är så söt och jag var lite rädd att jag skulle ledsna på den efter ett tag men näe, jag gillar den fortfarande! Jag har lite svårt för den där hoven som far upp i luften när hästen står stilla, men så länge hästen rör på sig så tycker jag att den är jättevacker!
 
 
 
 
 
Hur gör ni (som levlar era hästar) för att hålla motivationen uppe och inte tröttna direkt?
Jag brukar oftast titta på en dokumentär (Youtube är som en guldgruva, man kan hitta i stort sett allt att där, helt gratis!) eller så lyssnar jag på creepy pastas eller liknande. Jag tycker det är väldigt avslappnande att slökolla/lyssna på något som är igång på min ena skärm medan jag levlar på den andra. Det är lite som när man ska köra/åka bil långt och lyssnar på en ljudbok eller liknande....

Kommentarer
Postat av: Rachel

Jag brukar lyssna ett levlingshäng när jag levlar. Om det inte finns tillgängligt lyssnar jag på musik och försöker att typ hoppa i takt 😂

2016-11-15 @ 17:02:06
Postat av: Juliette Southstar

Oftast tröttnar jag ganska snabbt men ibland får jag ett "levlings ryck" och då brukar jag levla med musik eller med någon annan eller båda :3

2016-11-15 @ 18:28:30
Postat av: Sigrid Winterdotter

Brukar lyssna på musik, snacka med kompisar på Discord, eller lyssna på något av dina levlingshäng.

Jag skulle aldrig kunna levla och titta på film samtidigt, det går bara inte, att ha fokus på en skärm för att titta på film och en annan för att levla häst? Nej, sånt kommer aldrig gå!

2016-11-15 @ 19:40:19 - http://sigewi.blogg.se
Postat av: Renen Eveningknight

Har på dina levlingshäng, gamla som nya! Funkar alltid!

2016-11-15 @ 19:48:51 - http://reneneve.blogg.se
Postat av: Diana Sweetgirl

Jag brukar lyssna på dina levlingshäng eller lyssna på musik.
Nu på senare tid har jag mer och mer börjat lyssna på olika podcasts när jag levlar, både svenska och engelska.
Kan verkligen inte levla utan något att lyssna på, det går bara inte! x)

2016-11-15 @ 20:00:46
Postat av: Tove Appledotter

Har ganska svårt för att komma igång men sen går det bra. Jag brukar lyssna på musik, podcasts eller levlingshäng :)

2016-11-15 @ 21:06:09
Postat av: Anonym

Jag brukar lyssna på ett levlingshäng när jag levlar men om det inte finns nåt tillgängligt lyssnar jah på musik

2016-11-15 @ 22:12:36
Postat av: Eva Bunnyland

Asså hur får du så fina bilder?! xD
Jag brukar oftast bara levla, men när jag kan brukar jag ta med mig en kompis (alltså från spelet, inte IRL för min enda IRL kompis som spelar SSO kan inte spela ofta och hon är inte Star Rider) så vi är två stycken. Det tar lite längre tid, alltså vänta på varann och så, men det är roligare och då har man någon att prata med. Ibland stannar jag på vägen och chattar i Global eller gör lite dagliga bara för omväxling. Det händer inte alltid men ibland är jag ute på jakt efter Jorvik Shillings eller rykte, då gör jag ibland dagliga då jag levlar!
Många andra lyssnar på musik, det gör inte jag. Det är inte alls så att jag inte gillar musik, absolut inte. Men jag är inte så förtjust i att sitta och lyssna på det bara sådär, särskilt när man typ måste ändra hela tiden, om man inte har typ en 1 hour soundtrack och då går ju samma låt om och om igen. Om man inte har en spellista xD Och jag kan inte så mycket om musik, jag brukar ha svårt att välja. Om någon kompis frågar "Du vet väl vad ___ är?" eller "Har du lyssnat på ___ någon gång?" så är svaret oftast nej. Inte alltid, men ibland! xD
Men oftast har jag bara med mig någon kompis och jag brukar ta den häst jag tycker är "roligast" att levla om den inte är fullevlad. Alltså, hästarna har ju olika rörelser och en del tycker jag är roligare att se på.
Sorry för lång kommentar men hade så mycket att säga, hehe... xD

2016-11-20 @ 11:03:22 - http://evab.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: