Gallant Unicorn

Något kommande eller en grafikbugg?

När jag sprang längs stranden på Sydhoven så tyckte jag mig se något på andra sidan vattnet, så jag tog mig upp på heden för att ta en närmare titt. Ser ni att det är konturer av något där borta på andra sidan?
 
Det är svårt att se, men om jag gör så här:
 
Kolla i det inringade området:
 
Vad tror ni? En bugg i grafiken eller något kommande?
Och ja, jag är medveten om buggen som smög sig in efter uppdateringen där man fick upp en viss text om det nya området. Men jag tänker inte ladda upp en bild på det då det inte känns okej att spoila det för de som vill få en överraskning när det området väl släpps... Så vi får helt enkelt vänta och se! 

Kommentarer
Postat av: sally lowroad

det kanske är jorvik city eller nåt! hoppas det iaf. men vad menade du med att man fick en text om det nya området? :)

2016-11-27 @ 23:09:47
Postat av: Dogforest

Jag fick ingen text

2016-11-28 @ 06:54:40
Postat av: Sandy

Har du sett den nya mystable filmen på youtube där starstable bla. visar spolspilta och "putskräm" och massa fint! Snälla kan du skriva ett jättelångt inlägg och superutvärderar allt du ser hahah C:

/Snady <333

2016-11-28 @ 17:25:17
Postat av: Sigrid Winterdotter

Ser ut som en grafikbugg.

2016-11-28 @ 17:48:01 - http://sigewi.blogg.se
Postat av: Tanja Riverbell

hej Haley en video jag gärna och andra tror jag vill se! Att du filmar en en 'first impresstion' på dom nya hemstallen! När du kollar på det nya hemstallet i spelet för första gång! p.s. Love you! <3

Svar: Jag ska försöka, saken är den att jag är jättesjuk (blir alltid sjuk efter Dreamhack haha) så jag vet inte om min röst kommer hålla för det. :P
ssohaley.blogg.se

2016-11-28 @ 18:09:53 - http://tanjariverbell.blogg.se
Postat av: Stephanie Diamondfall

Jag hade ingen aning om att man hade fått upp en text om det nya området så nu blev jag jättenyfiken, sökte runt lite snabbt och hittade inget om det. Vill ju verkligen veta nu :c

2016-11-28 @ 18:34:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: